efskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5800 kamerası harbiden kötü ama açık havada çekersem ben de güzel diyorum. Önemli olan evde odanın içerisinde doğru düzgün çekmesi
Evet çok doğru.Güneşli havada bomba gibi ama evde çektiği beş para etmez.