Konu
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
15-08-2010, 01:55:20
#43
MicroChip
LincolnSamet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir
böylesi daha iyi dostum. ışık gölge açısı falan iyi ayarlanmış. telefona kötü diyenlere bir örnek..