Konu
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
29-07-2010, 20:07:44
#28
teknohaberci
telefonumu seviyorum ben. gece flaşsız çekiyorum genelde. kedimin gözü çok parlıyor flaş açınca. Yine de oldukça güzel sonuçlar elde ediyorum. en son resim faciam dışında her şey güzel. resimde ışık mı yansımış nolmuştu dün ruh sandık