t9 kullanmayanlara şaşıyorum

zor öteki türlü ya
Öyle alışmışım t9 a hiç alışamadım ya.Özellikle son 5-6 yıldır yoğun sms atan biriyim alışınca zor gelmiyor artık.
Neyse bütçemi ayarlıyayım da bi 5800 alayım

daha pahalı telefon alamayacağıma göre en iyi tercih bu olacak.