teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
t9 kullanmayanlara şaşıyorum zor öteki türlü ya
Öyle alışmışım t9 a hiç alışamadım ya.Özellikle son 5-6 yıldır yoğun sms atan biriyim alışınca zor gelmiyor artık.

Neyse bütçemi ayarlıyayım da bi 5800 alayım daha pahalı telefon alamayacağıma göre en iyi tercih bu olacak.