Alpero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?
Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum

Son olarak bir yazınızda demişsiniz ki akp şunları yapacam diyerek başa geldi.
Sizinkilerde Çarşaflılara rozet takıyordu? Seçim bitti mertlik bozuldu mu yani?