• 10-07-2010, 00:17:08
    #37
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem uzan sizden iyidi be en azından keban barajını yaptı. sizinkilerin ne yaptığı çok belli
    Forumdaki bir çok arkadaş azda olsa siyasi görüşümü bilir. Yani AKP ci değilim.Ama sana sadece şunu sorayım;
    Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?

    Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum

    Son olarak bir yazınızda demişsiniz ki akp şunları yapacam diyerek başa geldi.
    Sizinkilerde Çarşaflılara rozet takıyordu? Seçim bitti mertlik bozuldu mu yani?
  • 10-07-2010, 00:19:23
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bir çok arkadaş azda olsa siyasi görüşümü bilir. Yani AKP ci değilim.Ama sana sadece şunu sorayım;
    Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?

    Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum
    bende chpli değilim. sadece şu an en yakın o. hep derim yarın gidipte xxx partisine oy verebilirim ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
    Valla "kıbrıs barış harekatı" diyelim ve bitirelim sizin sorunuza.
  • 10-07-2010, 00:20:58
    #39
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende chpli değilim. sadece şu an en yakın o. hep derim yarın gidipte xxx partisine oy verebilirim ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
    Valla "kıbrıs barış harekatı" diyelim ve bitirelim sizin sorunuza.
    Kıbrıs barış harekatında tüm Türkiye oradaydı diyelim ve tartışmayalım
  • 10-07-2010, 00:21:19
    #40
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahaha oerken emeklilik yasası hangi hükümet zamanında çıktı aslanım yiğidom. o çoooook sevdiğin adamların zamanında.





    Cumhuriyet tarihinin işsizlik rekorunu çürüt bakayım bekliyorum.



    Valla bende yazmayacağım bundan sonra. ama bir açıklama yapayım. bu eleman şu güzelim konuşmada bile sırf chp li biri söylemiş diye kötülemeye yer arayan bir adamdır yukarıda gördünüz. birde gelmiş objektiflik ayağı yapıyor bana.
    Sen söyle, hangi hükümet o kadar eminsin madem Düşün peşime gari diyenleri mi savunduğumu sandın sen benim

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende chpli değilim. sadece şu an en yakın o. hep derim yarın gidipte xxx partisine oy verebilirim ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
    Valla "kıbrıs barış harekatı" diyelim ve bitirelim sizin sorunuza.
    Ben geçen gün Menderes'in yaptıklarını yazdım da bir saatimi aldı konuda. Sonra tek kelime cevap vermedin birine. Barış harekatına cevabım da Körfez Savaşı ve Özal diyorum
  • 10-07-2010, 00:22:07
    #41
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bir çok arkadaş azda olsa siyasi görüşümü bilir. Yani AKP ci değilim.Ama sana sadece şunu sorayım;
    Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?

    Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum

    Son olarak bir yazınızda demişsiniz ki akp şunları yapacam diyerek başa geldi.
    Sizinkilerde Çarşaflılara rozet takıyordu? Seçim bitti mertlik bozuldu mu yani?
    Çarşaflının CHP de ne işi var yahu ? Tamam herkes istediği partiye kaydolabilir ama çarşaf giydirilecek pardon giyecek kadar bir din ve bunun neticesinde din odaklı sömürü bir düşünce yapısına sahipken TR şartlarında bu kişilerin CHP de işi ne ve CHP hangi mantıkla zamanında bu hareketi yaptı ben de merak ediyorum orası ayrı.
  • 10-07-2010, 00:23:29
    #42
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CHP hangi mantıkla zamanında bu hareketi yaptı ben de merak ediyorum orası ayrı.
    Oy Toplamak için olmasın? Malûm ülkemizin büyük çoğunluğu muhafazakar ve dinine bağlı
  • 10-07-2010, 00:24:43
    #43
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Son olarak bir yazınızda demişsiniz ki akp şunları yapacam diyerek başa geldi.
    Sizinkilerde Çarşaflılara rozet takıyordu? Seçim bitti mertlik bozuldu mu yani?

    Çarşaf açılımı var türban açılımı YOK!. dün rozet taktılar bugün çarşaf yaktılar. Türbana dün evet diyordu bugün siyasi birşey değil zamanla çözülür diyor.. amaaaaaan bizene.


    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çarşaflının CHP de ne işi var yahu ? Tamam herkes istediği partiye kaydolabilir ama çarşaf giydirilecek pardon giyecek kadar bir din ve bunun neticesinde din odaklı sömürü bir düşünce yapısına sahipken TR şartlarında bu kişilerin CHP de işi ne ve CHP hangi mantıkla zamanında bu hareketi yaptı ben de merak ediyorum orası ayrı.

    Çarşaf mı? Çarşaf ne arar la Chapede ) bu konuda en utanç duyduğum şey Ulu önderin kurduğu partinin buralara gelmesidir. Allah onları gitmek istediklere yere gelmeden ıslah etsin ıslahları mümkün değilse bildiği gibi eylesin !!! Yazık be..

    Alıntı
    ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
    Seninde bir başbakanın olumsuz yönlerini göstermen baskasının hosuna gitmeyebilir.
  • 10-07-2010, 00:26:25
    #44
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oy Toplamak için olmasın? Malûm ülkemizin büyük çoğunluğu muhafazakar ve dinine bağlı
    Sözde mi, özde mi ? Tartışılır tabi ki.

    Adam cami hocası ve giden kadının arkasından öküz gibi bakıyor. Ama adı cami hocası işte. (Arkadaşımın babası)
  • 10-07-2010, 00:27:32
    #45
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen söyle, hangi hükümet o kadar eminsin madem Düşün peşime gari diyenleri mi savunduğumu sandın sen benim



    Ben geçen gün Menderes'in yaptıklarını yazdım da bir saatimi aldı konuda. Sonra tek kelime cevap vermedin birine. Barış harekatına cevabım da Körfez Savaşı ve Özal diyorum
    Konumuz Özal değil ki. Özal'ın her ne kadar olumsuz yönleri olsada bu ülkeye kattıkları tartışılmaz, özellikle ticari anlamda. Menderes ve Özal ı bu konuda kıyaslayamazsınız, gerçi konumuz Menderes'te değil ama her ne kadar bir devlet başkanı olarak asılmayı asla haketmediyse üç fidanımız gibi, iktidara geldiğinde yaptığı icraatler ilk anayasamıza tamamen aykırıydı. Bir çoğumuzun ise geleceğini çaldı Köy Enstitülerini kapatarak. Belki o enstütiler kapanmasaydı, bugün eğitimsizlikten dolayı terörle bağdaşdırdığımız sorunların hiç biri kalmayacaktı. Hayal edebiliyormusunuz siz bir bilim adamının Mardin de Şırnak ta Hakkari de köylere gidip köylülere birebir eğitim verdiğini ? Şimdi bile hayal edemediğiniz şeyler, bazıları yasaklayana kadar gerçekleşiyordu bu ülkede.