Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahaha oerken emeklilik yasası hangi hükümet zamanında çıktı aslanım yiğidom. o çoooook sevdiğin adamların zamanında.





Cumhuriyet tarihinin işsizlik rekorunu çürüt bakayım bekliyorum.



Valla bende yazmayacağım bundan sonra. ama bir açıklama yapayım. bu eleman şu güzelim konuşmada bile sırf chp li biri söylemiş diye kötülemeye yer arayan bir adamdır yukarıda gördünüz. birde gelmiş objektiflik ayağı yapıyor bana.
Sen söyle, hangi hükümet o kadar eminsin madem Düşün peşime gari diyenleri mi savunduğumu sandın sen benim

Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende chpli değilim. sadece şu an en yakın o. hep derim yarın gidipte xxx partisine oy verebilirim ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
Valla "kıbrıs barış harekatı" diyelim ve bitirelim sizin sorunuza.
Ben geçen gün Menderes'in yaptıklarını yazdım da bir saatimi aldı konuda. Sonra tek kelime cevap vermedin birine. Barış harekatına cevabım da Körfez Savaşı ve Özal diyorum