Sen söyle, hangi hükümet o kadar eminsin madem

Düşün peşime gari diyenleri mi savunduğumu sandın sen benim
Ben geçen gün Menderes'in yaptıklarını yazdım da bir saatimi aldı konuda. Sonra tek kelime cevap vermedin birine. Barış harekatına cevabım da Körfez Savaşı ve Özal diyorum
Konumuz Özal değil ki. Özal'ın her ne kadar olumsuz yönleri olsada bu ülkeye kattıkları tartışılmaz, özellikle ticari anlamda. Menderes ve Özal ı bu konuda kıyaslayamazsınız, gerçi konumuz Menderes'te değil ama her ne kadar bir devlet başkanı olarak asılmayı asla haketmediyse üç fidanımız gibi, iktidara geldiğinde yaptığı icraatler ilk anayasamıza tamamen aykırıydı. Bir çoğumuzun ise geleceğini çaldı Köy Enstitülerini kapatarak. Belki o enstütiler kapanmasaydı, bugün eğitimsizlikten dolayı terörle bağdaşdırdığımız sorunların hiç biri kalmayacaktı. Hayal edebiliyormusunuz siz bir bilim adamının Mardin de Şırnak ta Hakkari de köylere gidip köylülere birebir eğitim verdiğini ? Şimdi bile hayal edemediğiniz şeyler, bazıları yasaklayana kadar gerçekleşiyordu bu ülkede.