• 10-07-2010, 00:03:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem uzan sizden iyidi be en azından keban barajını yaptı. sizinkilerin ne yaptığı çok belli
    Şu 1500 lira maaş oayınınn linkini alabilir miyim bu arada. akp de gelince dokunulmazlıkları kaldırcaz diye geldidegöremedik bir şey. c.başkanının bile açılmış davası var daha ne diyim
    Google diye bir arama motoru var. Ordan inceleyebilirsin istediğini. R10 gibi bir forumdan Uçuk, saçma bir nedenden uzaklaştırılmak istemem. Hele böyle bir konuda

    Hadi bakalım gitde birazda sen oku. Kemal bey de kafa var ama başka yerlere çalıştırıyor hep.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha çokta tın.
    sağlık yasası hakkında görüşümü söyledim çok hoşuna gidiyor di mi senin 62 yaşında emekli olmak.


    HAK YEMEKTEN BAHSEDERSİNİZ ! FAKİR EDEBİYATI YAPARSINIZ. TÜĞÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKINI YERSİNİZ. BU ÜLKEDE 300TL İLE GEÇİNEN AİLELER VAR DERSİNİZ GİDER YENİ DOĞAN COCUGA SİGORTA YAPTIRIRSINIZ SONRA GELİP BURDA SIRITA SIRITA 62 YAŞINDA EMEKLİ OLMAK HOŞUNA MI GİDİYO DERSİNİZ AYIP BE YUH BE !! DOĞRU KONUŞAN BİR MİLLETVEKİLİNİ SAVUNUP YALAN YANLIŞ İŞLER YAPARSINIZ. AYIP BE KARDEŞİM YÜZ KARASI YÜZ !!
  • 10-07-2010, 00:05:24
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google diye bir arama motoru var. Ordan inceleyebilirsin istediğini. R10 gibi bir forumdan Uçuk, saçma bir nedenden uzaklaştırılmak istemem. Hele böyle bir konuda

    Hadi bakalım gitde birazda sen oku. Kemal bey de kafa var ama başka yerlere çalıştırıyor hep.
    1500 maaş kemal kılıçdaroğlu

    evet göremedim?

    ayrıca delik ayakkabıyla gelip onlarca milyon dolarlık villalarda oturan belli kimin kafayı nerde çalıştırdığı bellli koçççççççççç
  • 10-07-2010, 00:05:29
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hemen birbirimize düştük aferim bize.Herkez birbirinin altını oyuyor,yorumlara tehammül bile yok.
  • 10-07-2010, 00:06:24
    #31
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha çokta tın.
    sağlık yasası hakkında görüşümü söyledim çok hoşuna gidiyor di mi senin 62 yaşında emekli olmak.
    Zamanında 38 yaşında emekli olanların cezasını çekiyoruz. Evet hoşuma gidiyor.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem uzan sizden iyidi be en azından keban barajını yaptı. sizinkilerin ne yaptığı çok belli
    Şu 1500 lira maaş oayınınn linkini alabilir miyim bu arada. akp de gelince dokunulmazlıkları kaldırcaz diye geldidegöremedik bir şey. c.başkanının bile açılmış davası var daha ne diyim
    Uzan mı keban barajını yaptı. O zaman senin Özal'a Menderes'e toz kondurmaman lazım. Erdoğan'ın icraatlerini yazalım bakalım birşey yapmış mı yapmamış mı. "Cumhuriyet tarihinin en borçlu hükümeti" vs. tezlerinizi de çürütelim yürekliyseniz.

    Sen siyaset bilmiyorsun. Tartışma adabını bilmiyorsun. Objektif değerlendirmeyi, insanca konuşmayı, araştırmayı bilmiyorsun. Her konuda uzun uzun tartışıyoruz bir konuda hakaret etmediğini,haddini bildiğini, öğretici birşeyler söylediğini görmedim. Mesajlarına cevap ta vermem de, millet sanmasın ki bu adam doğruları söylüyor.
  • 10-07-2010, 00:08:25
    #32
    Konuyu iyice siyaset'e çevirmişsiniz.Yok kemal gelecek yok recep.

    Boşuna umutlanmayın Devletin başına DEVLET gelecek
  • 10-07-2010, 00:11:09
    #33
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu iyice siyaset'e çevirmişsiniz.Yok kemal gelecek yok recep.

    Boşuna umutlanmayın Devletin başına DEVLET gelecek
    Son söz söylenmiş. Konu kilitlenebilir.
  • 10-07-2010, 00:13:14
    #34
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna umutlanmayın Devletin başına DEVLET gelecek
    .
  • 10-07-2010, 00:13:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu iyice siyaset'e çevirmişsiniz.Yok kemal gelecek yok recep.

    Boşuna umutlanmayın Devletin başına DEVLET gelecek
    bu çok siyaset dışı bir yorum oLdu dostum
  • 10-07-2010, 00:16:27
    #36
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında 38 yaşında emekli olanların cezasını çekiyoruz. Evet hoşuma gidiyor.
    ahahaha oerken emeklilik yasası hangi hükümet zamanında çıktı aslanım yiğidom. o çoooook sevdiğin adamların zamanında.



    Alıntı
    Uzan mı keban barajını yaptı. O zaman senin Özal'a Menderes'e toz kondurmaman lazım. Erdoğan'ın icraatlerini yazalım bakalım birşey yapmış mı yapmamış mı. "Cumhuriyet tarihinin en borçlu hükümeti" vs. tezlerinizi de çürütelim yürekliyseniz.
    Cumhuriyet tarihinin işsizlik rekorunu çürüt bakayım bekliyorum.

    Alıntı
    Sen siyaset bilmiyorsun. Tartışma adabını bilmiyorsun. Objektif değerlendirmeyi, insanca konuşmayı, araştırmayı bilmiyorsun. Her konuda uzun uzun tartışıyoruz bir konuda hakaret etmediğini,haddini bildiğini, öğretici birşeyler söylediğini görmedim. Mesajlarına cevap ta vermem de, millet sanmasın ki bu adam doğruları söylüyor.
    Valla bende yazmayacağım bundan sonra. ama bir açıklama yapayım. bu eleman şu güzelim konuşmada bile sırf chp li biri söylemiş diye kötülemeye yer arayan bir adamdır yukarıda gördünüz. birde gelmiş objektiflik ayağı yapıyor bana.