• 10-07-2010, 00:35:02
    #55
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haha. Ben açılım yapanları sevmem ve onlardan da değilim. Benim tek derdim imzam da yazan şeyler. Ayrıca ; " mamlarda sizden olsun bakmayanlardan olsun " denmiş ama, ben öyle bi' şey söylemedim.
    söyledikleriniz imzanızla çelişiyor ama Tek Vatan diyorsunuz ama sen baş örtülüsün,sen dincisin,sen şusun sen busun diyorsunuz?

    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif hizmetli hariç İmam kalmadı ki ülkede İmam açılımı yapalım. Hepsi kurumlarda ya müdür oldu ya yönetici.
    E gelin başa sizde yapın hocam
  • 10-07-2010, 00:36:16
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Köy enstitülerinden bir fotoğraf. Evet bu fotoğraf 1940 ların Türkiye'sine ait arkadaşlar.

  • 10-07-2010, 00:38:04
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbulut hükümeti yapamaz onu. Özal baştayken veto etmez mi bunu yahu. Demirel çıkardı o kanunu.

    Son paragrafı kelime oyunlarıyla değil daha açık yaz cevap vereyim.
    Sen doğru bak bakayım erken emeklilik olayına. bende bakıcam sonra.

    çok biliyordun ya anla.
    Lübnan iş savaşında hristiyanlara desteği bak ne tasadüf sizin ordan bi yazardan buldum.
    Birde isralin tanınmasına teşvik olayı vardı onu nette bulamadım bi ara kaynak yollarım.
  • 10-07-2010, 00:39:49
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen doğru bak bakayım erken emeklilik olayına. bende bakıcam sonra.

    çok biliyordun ya anla.
    Lübnan iş savaşında hristiyanlara desteği bak ne tasadüf sizin ordan bi yazardan buldum.
    Birde isralin tanınmasına teşvik olayı vardı onu nette bulamadım bi ara kaynak yollarım.
    Bunlar uç noktalar. Eğer kapitalist sistemle ülkeyi götürüp dünyaya ayak uydurucam diyorsanız İsrail'i de tanırsınız, işinize hangisi daha çok yarıyorsa o grubada yardım edersiniz. Menderes'le veya başkasıyla alakalı bir durum değil bu.

    Nasıl ki bugün hükümet bu olayları yalnızca oy amacıyla kullanıyor ve gerçek icraatte kendi kafasına göre hareket edemiyorsa bu geçmişte de böyleydi.
  • 10-07-2010, 00:42:18
    #59
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeden milyarlarca dolar cukkalatan adamları savun sonra gel konuş. Hadi alpero neyse en azından soyanları desteklemiyor da siz ne yüzle gelip burda yazıyorsunuz yahuç
    sonunda. sağol anlayışın için. Dediğin gibi hırsızları savunmuyorum ben. sende pek farklı değilsin ondan sizinki de bulmuştur total alırsak milyar doları.



    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köy enstitülerinden bir fotoğraf. Evet bu fotoğraf 1940 ların Türkiye'sine ait arkadaşlar.

    Köy enstitüleri birazcık karışık. Ama keşke devam etseydi. Bu kadar geri kalmazdık. Köylümüzdeki asalete bak sen.

    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım, CHP gençlik kolları haline geldiğin dediğin yıl 1940 lı yıllar. Atatürk vefat edeli yalnızca bir kaç yıl olmuş ve Menderes'in partisinin kurucu üyelerinin baskısıyla köy enstitüleri kapanmış. O yıllarda yeni Cumhuriyet'te, Cumhuriyetimizin lideri mükemmel insanın kurduğu partinin değilde Lübnan Özgürlük Partisi'ninmi etkisi olucaktı ?

    Biraz araştırın köy enstitülerini ve o yıllarda belirli eğitimlere katılmış kişi ve sonuçlarını.
    Onlar köy enstittülerin kapanaış nedenlerinden birinide masoların yeni mekanı diyordu pek takma sen. Yapılmış en büyük hatalardan biridir köy enstitülerinin kapatılması.
  • 10-07-2010, 00:44:55
    #60
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeden milyarlarca dolar cukkalatan adamları savun sonra gel konuş. Hadi alpero neyse en azından soyanları desteklemiyor da siz ne yüzle gelip burda yazıyorsunuz yahuç
    Biri soymak, satmaktan mı bahsetti ? Ayrıca sağ kesim ne soymuş merak ettim ?

    51 işletme, 1517 taşınmaz, 3 gemi ve 4 maden sahası ile araç muayene hizmeti. Tesadüfe bakın ; Tarafı olduğun bi' milletvekili ya da bakan, bi' işe girer ve o sektör de vergiler düşer. Sonra devlete ait bi' arsa vardır ve değeri 500.000 liradır. Ama bi' millet vekili akrabası oraya bi' işletme açacaktır, oranın değeri anında 150.000 liraya düşüverir. Tesadüf değil mi ?

    Şimdi başlasam sabaha kadar bitiremem. Ayrıca gerekli taglar aşağı da. Kalın olarak işaretlenmiş..

    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Indre-gandhi 3+1 100m2 evde oturuyor, oğlu amatör grupta müzik yapıyor ve gazetecilere inip çay servisi yapıyor.

    Indre-gandhi mal bildirimi yaparken evini 25 bin tl olarak gösterip vergiden kaçtığı söyleniyor ama bu papağanlar bilmiyor ki mal bildirimi günlük değerden değil malın alınma tarihinde ki değerden bildirilir.

    Alemin kralı dürüst parti dileri ise 7 yıldızlı otelde tatil yapıp oğlunu özel korumasıyla askere yolluyor 28 günlüğüne, diğeri zaten askerlik yapmadan çürük raporu alıyor. Şimdi bu cümleye devam etsem sabahlamak zorunda kalırım tagları vereyim kolay olsun

    yumurta yakut pırlanta hastane liman toprak gemicik teknecik filocuk cart curt
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söyledikleriniz imzanızla çelişiyor ama Tek Vatan diyorsunuz ama sen baş örtülüsün,sen dincisin,sen şusun sen busun diyorsunuz?
    Yok haşa. Kesinlikle baş örtülülerle, normal bi' insanın arasında benim için bi' fark yoktur olamaz da. Üniversiteler de baş örtülü alınmaması bile bana göre tam bi' saçmalıktır.

    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif hizmetli hariç İmam kalmadı ki ülkede İmam açılımı yapalım. Hepsi kurumlarda ya müdür oldu ya yönetici.
    Haha, bu çok iyiydi.