Haha.

Ben açılım yapanları sevmem ve onlardan da değilim. Benim tek derdim imzam da yazan şeyler. Ayrıca ; " mamlarda sizden olsun bakmayanlardan olsun " denmiş ama, ben öyle bi' şey söylemedim.
söyledikleriniz imzanızla çelişiyor ama

Tek Vatan diyorsunuz ama sen baş örtülüsün,sen dincisin,sen şusun sen busun diyorsunuz?
Aktif hizmetli hariç İmam kalmadı ki ülkede İmam açılımı yapalım. Hepsi kurumlarda ya müdür oldu ya yönetici.
E gelin başa sizde yapın hocam