• 09-07-2010, 23:22:38
    #10
    Kendi görüşüm; Şu parti'de adam akıllı tarafsız düzgün konuşan bir bu adam var helal olsun.

    Muharrem İnce'de Oktay Vural gibi iyi ve akıllı laf koyuyor
  • 09-07-2010, 23:24:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Konuşmalarına cevap vermek gerekirse. Öncelikle şu var ki bu adamı çok el üstünde tutuyorlar. CHP'lilerde var bu huy nedense. Sanırım partiden ayda yılda bir düzgün konuşan, samimi konuşan biri çıktığı için onu da böylesine sahipleniyorlar.
    Bir bu adam var mı bende sizinkileri sayarım şimdi.
    kuma alalım terörü bitirerlim diyen rize başkanı, oğlu yumurta ticareti yapıyor diye yumurtadan vergi düşüren malı-ye bakanı, yine oğlu zümrüt-yakut işi yapıyor diye zümrütte yakutta %0 vergi alan başbakan. bunlar başlangıç.

    Alıntı
    "Taraflar silah bıraksın olmaz" diyor, örnek olarak ta Avrupa ülkelerini gösteriyor. Bu konuda İngiltere-İrlanda terör ilişkilerini incelememiş sanırım.
    Ne yani silah mı bıraktıracaksın Tsk'ya saçmalama lütfen.

    Alıntı
    "MHPlilere,devrimcilere kötülük yapılmadı mı" diyor. Bu yüzden jandarmaya kurşun mu sıkalım diyor. Eleştirdiği insanlar yalnızca kötü muamele gördüğü için değil, etnik kimliğinden dolayı kötü muamele gördüğü için tepki gösteriyor.
    Şu an bir kürte sırf kürt oduğu için zulmeden dışlayan var mı? Eskiden yapılmış şeyler bunlar. Aynı kefeden işte eskiden devrimcilere, ülkücülere işkence yapılmış şu an yok böyle bir şey. Anlamaya çalışırsan anlarsın. adam doğru söylüyor ne yani eski ülkücüler, devrimciler kurşun mu sıksın askere.


    Alıntı
    Doğuda yoksulluk var da Mersin'de yok mu diyor. Bence o kadar da yok. Bakın 1930larda İzmir'de insanlar ağaç kabuklarını yiyormuş açlıktan. Sonuç olarak ne oldu onlar da tepki gösterdi o dönem. Demekki açlık biryerde cana tak edebiliyormuş. "Özellikle yapılmadı doğudaki yoksulluk" diyor, katılmıyorum. Devlet politikası olarak o bölge yoksul bırakıldı bir dönem.
    Kılıçdaroğlu oraya ekonomik destek uygulayacğız vaadini duyunca kimi zaman yazarları bakın irlandaya ingiltereye orada ekonomi her yerde iyi ama aterör var geyiği yapıyorlardı emin ol.



    Alıntı
    "Zannetmeyin bu ülkede sadece size haksızlık yapıldı" diyor Kürt vekillere bakarak. Bu vekilimizin atladığı birşey var. Mesela benim amcam da 80lerde bu sol sağ olaylarından dolayı işkenceler görmüş. Ama kendi yaptıklarının sonucu olarak yaşamış bunları. Kimse ona, "senin etnik kimliğin şu" diye ayrımcılık yapmamış, eziyet etmemiş.
    Amcanın düşünceleri çok abartı olmadıkça işkencemi gördü yani. eskiden sadece bildirim dağıtana bile işkence ediyorlardı. şu an yok öyle bir durum afedersin bi laf söylicem cuk oturcakta argo. eskiden olmuş bitmiş hala kürt milliyetçiliği ya-pı-la-maz. yani vay efendim eskiden bize işkence ediyorladı diye dağa çıkmanın anlamı yok. amaçlarınınn ne olduğunu çok iyi biliyorsun bdplilerin de pkklarında. onların savunulcak anlaşılcak hiçbir yanı yok.

    Alıntı
    Muharrem İnce hayranıysanız, eğitim politikası ve dildeki yozlaşmayla ilgili bir konuşması var. Onu öneririm. Onun dışında ben doğru bir konuşmasını bilmiyorum zira. Yine de (zaman zaman kanı çekse de diğer tarafa) tipik sol üslubuyla konuşmuyor. O yönden faydalı biri.
    Muharrem ince her yönden faydalıdır. ilerde anlarsın.
  • 09-07-2010, 23:32:47
    #12
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bu adam var ma bende sizinkileri sayarım şimdi.
    Ben bizden çok kaliteli adamlar sayabilirim.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani silah mı bıraktıracaksın Tsk'ya saçmalama lütfen.
    Hayır tabiki. Avrupa'dan örnekler verdi ben de verdim.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an bir kürte sırf kürt oduğu için zulmeden dışlayan var mı? Eskiden yapılmış şeyler bunlar. Aynı kefeden işte eskiden devrimcilere, ülkücülere işkence yapılmış şu an yok böyle bir şey. Anlamaya çalışırsan anlarsın. adam doğru söylüyor ne yani eski ülkücüler, devrimciler kurşun mu sıksın askere.
    O da eskideki olayları söylüyor zaten. Diyarbakır cezaevi vs. diyor.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kılıçdaroğlu oraya ekonomik destek uygulayacğız vaadini duyunca kimi zaman yazarları bakın irlandaya ingiltereye orada ekonomi her yerde iyi ama aterör var geyiği yapıyorlardı emin ol.
    İngiltere'de,İspanya'daki terörün nedeni farklı bizdekinin nedeni farklı.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amcanın düşünceleri çok abartı olmadıkça işkencemi gördü yani. eskiden sadece bildirim dağıtana bile işkence ediyorlardı. şu an yok öyle bir durum afedersin bi laf söylicem cuk oturcakta argo. eskiden olmuş bitmiş hala kürt milliyetçiliği ya-pı-la-maz. yani vay efendim eskiden bize işkence ediyorladı diye dağa çıkmanın anlamı yok. amaçlarınınn ne olduğunu çok iyi biliyorsun bdplilerin de pkklarında. onların savunulcak anlaşılcak hiçbir yanı yok.
    Kürtçülüğü savunan yok zaten. PKK'yı felan da savunmuyorum ben tribüne oynama. İşkence görmekle, etnik kimliğinden dolayı işkence görmek farklı şeyler diyorum bu vekil onu görmezden geliyor.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muharrem ince her yönden faydalıdır. ilerde anlarsın.
    Belki ilerde sen o kadar da faydalı olmadığını anlarsın kim bilir.
  • 09-07-2010, 23:35:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    Herkezin görüşü kendinedir fakat yalandaroğlunu bize savunmayacaksın değilmi? Cümlelerin başında yok vergiyi düşüren felan diye başlamışsın güzel başlamışsın tebrikler. madem o düşüncedesin torununu 10 aylıkken çalışıyo gösterip erken emekli yapmaya calısan bir adamı ve Sgk yı müdürü oldugu dönemde batıran adamı burda savunamazsın ki bu düşünceyle yazılan yorumlarından sonra.. Seni hiç samimi bulmadım yalandaroğlunu savunana kadar.. Çünki fakir edebiyatı yapan çok adam gördü bu ülke.. Konu siyasete dönmesin hepimiz ban yicez.
  • 09-07-2010, 23:39:02
    #14
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ......
    Arkadaşım editle şu yazını ya yalandaroğluymuş falanmış filanmış nerden buluyorsunuz şu kelimeleri anlamıyorum, çocukmusun sen, alevlendirme ayrıca konuyu, siyasete sürükleme hemen. rep hakkımı kullanıyorum bilgin olsun.
  • 09-07-2010, 23:39:56
    #15
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bizden çok kaliteli adamlar sayabilirim.
    Ben yukarda saydım sizinkileri yeter.




    Alıntı
    Hayır tabiki. Avrupa'dan örnekler verdi ben de verdim.
    Avrupadan örnek vermenin anlamı yok. adam diyor silah bırakılamaz, sen diyorsunki "irlandaya bak". bende diyorum tskyasilah mı bıraktıracaksın sende diyorsu ki "Hayır tabiki. Avrupa'dan örnekler verdi ben de verdim." bu ne yavan çeliki.




    Alıntı
    İngiltere'de,İspanya'daki terörün nedeni farklı bizdekinin nedeni farklı.
    EE yine oraya geldik. nedeni farklı diyorsun, sonra orada ekonomi iyi ama yine var terör diyorsun alla alla.

    Alıntı
    Kürtçülüğü savunan yok zaten. PKK'yı felan da savunmuyorum ben tribüne oynama. İşkence görmekle, etnik kimliğinden dolayı işkence görmek farklı şeyler diyorum bu vekil onu görmezden geliyor.
    Kimsenin görmezden geldiği falan yok. oldu bitti bunlar. artık biraraya gelmaliyiz,. sendekide chpnin dediğini yalanlıyımda ne olursa olsun tavrı he.


    Alıntı
    Belki ilerde sen o kadar da faydalı olmadığını anlarsın kim bilir.
    Bunun bir tek seçimde göreceğiz, en yakın referandum var orası bir fikir yürütmemize bir dayanak sağlar.
  • 09-07-2010, 23:42:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım editle şu yazını ya yalandaroğluymuş falanmış filanmış nerden buluyorsunuz şu kelimeleri anlamıyorum, çocukmusun sen, alevlendirme ayrıca konuyu, siyasete sürükleme hemen. rep hakkımı kullanıyorum bilgin olsun.
    Saçmalığa bakar mısın konuyu açıyorsun birde konuşuyorsun ?
    Çocuklukla ne alakası var? sana kendimi ispat etmek zorunda mıyım ben?? Alevlendirme konuyu diyosun demekki bişeyler var.. Yukardaki yorumları görmüyosun galiba sen? istediğin hakkını kullan ne olacak. adama bak yahu konuyu açmış birde -rep yağmuruna tutucak bizi.. Yorum hakkı kişiseldir sen nasıl konuyu öyle açtıysan ben yorumumu yazarım kardeşim
  • 09-07-2010, 23:42:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam hakaret felan etmemiş kilitlenecek birşey yok. Meramını düzgünce anlatan herkese saygımız var. Söylenenleri görmezden gelerek biryere varamayız.

    Konuşmalarına cevap vermek gerekirse. Öncelikle şu var ki bu adamı çok el üstünde tutuyorlar. CHP'lilerde var bu huy nedense. Sanırım partiden ayda yılda bir düzgün konuşan, samimi konuşan biri çıktığı için onu da böylesine sahipleniyorlar.

    "Taraflar silah bıraksın olmaz" diyor, örnek olarak ta Avrupa ülkelerini gösteriyor. Bu konuda İngiltere-İrlanda terör ilişkilerini incelememiş sanırım.

    "MHPlilere,devrimcilere kötülük yapılmadı mı" diyor. Bu yüzden jandarmaya kurşun mu sıkalım diyor. Eleştirdiği insanlar yalnızca kötü muamele gördüğü için değil, etnik kimliğinden dolayı kötü muamele gördüğü için tepki gösteriyor.

    Doğuda yoksulluk var da Mersin'de yok mu diyor. Bence o kadar da yok. Bakın 1930larda İzmir'de insanlar ağaç kabuklarını yiyormuş açlıktan. Sonuç olarak ne oldu onlar da tepki gösterdi o dönem. Demekki açlık biryerde cana tak edebiliyormuş. "Özellikle yapılmadı doğudaki yoksulluk" diyor, katılmıyorum. Devlet politikası olarak o bölge yoksul bırakıldı bir dönem.

    Bölgesel kürt yönetimi felan dedi ama sanırım videodan önce başka biri konuşmuş bu konuları oraları dinleyemediğim için cevap veremiyorum.

    "Zannetmeyin bu ülkede sadece size haksızlık yapıldı" diyor Kürt vekillere bakarak. Bu vekilimizin atladığı birşey var. Mesela benim amcam da 80lerde bu sol sağ olaylarından dolayı işkenceler görmüş. Ama kendi yaptıklarının sonucu olarak yaşamış bunları. Kimse ona, "senin etnik kimliğin şu" diye ayrımcılık yapmamış, eziyet etmemiş.

    Muharrem İnce hayranıysanız, eğitim politikası ve dildeki yozlaşmayla ilgili bir konuşması var. Onu öneririm. Onun dışında ben doğru bir konuşmasını bilmiyorum zira. Yine de (zaman zaman kanı çekse de diğer tarafa) tipik sol üslubuyla konuşmuyor. O yönden faydalı biri.
    AKP nin 8 yıllık dönemde ki icraatleriyle ilgili konuşmasını neden beğenmediğiniz ? İftira olarak nitelendirdiğiniz içinmi ( cevap dahi verilemedi mecliste ) yoksa işinize gelmediği içinmi ?
  • 09-07-2010, 23:43:59
    #18
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkezin görüşü kendinedir fakat yalandaroğlunu bize savunmayacaksın değilmi? Cümlelerin başında yok vergiyi düşüren felan diye başlamışsın güzel başlamışsın tebrikler. madem o düşüncedesin torununu 10 aylıkken çalışıyo gösterip erken emekli yapmaya calısan bir adamı ve Sgk yı müdürü oldugu dönemde batıran adamı burda savunamazsın ki bu düşünceyle yazılan yorumlarından sonra.. Seni hiç samimi bulmadım yalandaroğlunu savunana kadar.. Çünki fakir edebiyatı yapan çok adam gördü bu ülke.. Konu siyasete dönmesin hepimiz ban yicez.
    indiregandi recepe karşı iyi bir rakip çıktığı için heycanlanıyor birileri. biraz oku oku. sgk tarihini anlarsın kılıçdaroğluna bağlı birşey olmadığının. ama işte papağana veriyorlar ağzına bunların birşey söyleyip duruyorlar.
    10 aylık meselesine gelince ampullerin yaptığı boktan sağlık yasası kapsamına girmemek için olmasın o. herkes yaptı onu koçum.
    konuyu siyasetinta içine çektin. sonra bla bla bla.