• 09-07-2010, 23:45:32
    #19
    Anlaşıldı, konu hemen kaydı, report ediyorum arkadaşlar, afedersiniz.
  • 09-07-2010, 23:47:15
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AKP nin 8 yıllık dönemde ki icraatleriyle ilgili konuşmasını neden beğenmediğiniz ? İftira olarak nitelendirdiğiniz içinmi ( cevap dahi verilemedi mecliste ) yoksa işinize gelmediği içinmi ?
    zuhahahhaha. Kemal'in daha demin dediği adamlar cevap veremedi di mi?
  • 09-07-2010, 23:48:08
    #21
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşıldı, konu hemen kaydı, report ediyorum arkadaşlar, afedersiniz.
    Ben adam gibi yazdım görüşümü. Hakaret edenleri uyarmalısınız.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yukarda saydım sizinkileri yeter.




    Avrupadan örnek vermenin anlamı yok. adam diyor silah bırakılamaz, sen diyorsunki "irlandaya bak". bende diyorum tskyasilah mı bıraktıracaksın sende diyorsu ki "Hayır tabiki. Avrupa'dan örnekler verdi ben de verdim." bu ne yavan çeliki.




    EE yine oraya geldik. nedeni farklı diyorsun, sonra orada ekonomi iyi ama yine var terör diyorsun alla alla.

    Kimsenin görmezden geldiği falan yok. oldu bitti bunlar. artık biraraya gelmaliyiz,. sendekide chpnin dediğini yalanlıyımda ne olursa olsun tavrı he.


    Bunun bir tek seçimde göreceğiz, en yakın referandum var orası bir fikir yürütmemize bir dayanak sağlar.
    Ben değil o adam Avrupa'dan örnek veriyor. Bu referandumu da çok kullanıyorsunuz. 87'deki referandum gibi bir havaya sokmaya çalışıyorsunuz ama başta ekonomist değil siyasetçi var bu sefer, tutmaz.

    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkezin görüşü kendinedir fakat yalandaroğlunu bize savunmayacaksın değilmi? Cümlelerin başında yok vergiyi düşüren felan diye başlamışsın güzel başlamışsın tebrikler. madem o düşüncedesin torununu 10 aylıkken çalışıyo gösterip erken emekli yapmaya calısan bir adamı ve Sgk yı müdürü oldugu dönemde batıran adamı burda savunamazsın ki bu düşünceyle yazılan yorumlarından sonra.. Seni hiç samimi bulmadım yalandaroğlunu savunana kadar.. Çünki fakir edebiyatı yapan çok adam gördü bu ülke.. Konu siyasete dönmesin hepimiz ban yicez.
    Daha iktidara gelmeden 1500 lira maaş vaadini de söyleyin.

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indiregandi recepe karşı iyi bir rakip çıktığı için heycanlanıyor birileri. biraz oku oku. sgk tarihini anlarsın kılıçdaroğluna bağlı birşey olmadığının. ama işte papağana veriyorlar ağzına bunların birşey söyleyip duruyorlar.
    10 aylık meselesine gelince ampullerin yaptığı boktan sağlık yasası kapsamına girmemek için olmasın o. herkes yaptı onu koçum.
    konuyu siyasetinta içine çektin. sonra bla bla bla.
    Rapor ettim.

    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AKP nin 8 yıllık dönemde ki icraatleriyle ilgili konuşmasını neden beğenmediğiniz ? İftira olarak nitelendirdiğiniz içinmi ( cevap dahi verilemedi mecliste ) yoksa işinize gelmediği içinmi ?
    Gönderin pmden o konuşmayı vereyim ben cevabını.
  • 09-07-2010, 23:48:35
    #22
    Valla Adama Helal Olsun..
    İnce Düşünmüş Sık Dokunmuş giibi
    Bide Konuda Arkadaşın ismini vermiyorum ama bir parti liderini küçünseme burada olmaz,meydanda söylersin burası Webmaster forumu ..siyasi meydan değil!
  • 09-07-2010, 23:49:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Milletvekilinden ince... 09-07-2010 23:42:55 Cevap dahi verilmemiş işte gereksiz.. (-rep)

    Bu ülkede oy almak gerçekten sanırım çok kolay.
  • 09-07-2010, 23:50:14
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..

    Senin mesajları editliyorum farkındaysan.. Millet görüpde aldanmasın diye..
    Siyasetle ilgili bişey demiyorum ben sana artık senin burda savunduğun adamlar düşman olduğun adamlar daha tehlikeli.. Ha başa gelmeden anlayamazsın.. Ama allahım inşallah onları başımıza getirmesin. hatta başımızdan eksik etsin..
    Buyrun size indire-Gandhi.
    Sen sayfaya girde OKU OKU !! OKUYAMIYOSAN GEÇMİŞİNE BAK ANNEANNENE BABAANNENE SOR ama unutmamıslarsa o yağ sıralarında bekledikleri günleri.


    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Daha iktidara gelmeden 1500 lira maaş vaadini de söyleyin.


    Yakında cem uzanı geçer kardeşim merak etmeyin.
  • 09-07-2010, 23:54:16
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Senin mesajları editliyorum farkındaysan.. Millet görüpde aldanmasın diye..
    Siyasetle ilgili bişey demiyorum ben sana artık senin burda savunduğun adamlar düşman olduğun adamlar daha tehlikeli.. Ha başa gelmeden anlayamazsın.. Ama allahım inşallah onları başımıza getirmesin. hatta başımızdan eksik etsin..
    Buyrun size indire-Gandhi.
    Sen sayfaya girde OKU OKU !! OKUYAMIYOSAN GEÇMİŞİNE BAK ANNEANNENE BABAANNENE SOR ama unutmamıslarsa o yağ sıralarında bekledikleri günleri.
    Indre-gandhi 3+1 100m2 evde oturuyor, oğlu amatör grupta müzik yapıyor ve gazetecilere inip çay servisi yapıyor.

    Indre-gandhi mal bildirimi yaparken evini 25 bin tl olarak gösterip vergiden kaçtığı söyleniyor ama bu papağanlar bilmiyor ki mal bildirimi günlük değerden değil malın alınma tarihinde ki değerden bildirilir.

    Alemin kralı dürüst parti dileri ise 7 yıldızlı otelde tatil yapıp oğlunu özel korumasıyla askere yolluyor 28 günlüğüne, diğeri zaten askerlik yapmadan çürük raporu alıyor. Şimdi bu cümleye devam etsem sabahlamak zorunda kalırım tagları vereyim kolay olsun

    yumurta yakut pırlanta hastane liman toprak gemicik teknecik filocuk cart curt
  • 09-07-2010, 23:55:28
    #26
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Senin mesajları editliyorum farkındaysan.. Millet görüpde aldanmasın diye..
    Siyasetle ilgili bişey demiyorum ben sana artık senin burda savunduğun adamlar düşman olduğun adamlar daha tehlikeli.. Ha başa gelmeden anlayamazsın.. Ama allahım inşallah onları başımıza getirmesin. hatta başımızdan eksik etsin..
    Buyrun size indire-Gandhi.
    Sen sayfaya girde OKU OKU !! OKUYAMIYOSAN GEÇMİŞİNE BAK ANNEANNENE BABAANNENE SOR ama unutmamıslarsa o yağ sıralarında bekledikleri günleri

    Yakında cem uzanı geçer kardeşim merak etmeyin.
    cem uzan sizden iyidi be en azından keban barajını yaptı. sizinkilerin ne yaptığı çok belli
    Şu 1500 lira maaş oayınınn linkini alabilir miyim bu arada. akp de gelince dokunulmazlıkları kaldırcaz diye geldidegöremedik bir şey. c.başkanının bile açılmış davası var daha ne diyim
  • 10-07-2010, 00:02:17
    #27
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Rapor ettim.
    ahaha çokta tın.
    sağlık yasası hakkında görüşümü söyledim çok hoşuna gidiyor di mi senin 62 yaşında emekli olmak.