Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AKP nin 8 yıllık dönemde ki icraatleriyle ilgili konuşmasını neden beğenmediğiniz ? İftira olarak nitelendirdiğiniz içinmi ( cevap dahi verilemedi mecliste ) yoksa işinize gelmediği içinmi ?
zuhahahhaha. Kemal'in daha demin dediği adamlar cevap veremedi di mi?