KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Rapor ettim.
ahaha çokta tın.
sağlık yasası hakkında görüşümü söyledim çok hoşuna gidiyor di mi senin 62 yaşında emekli olmak.