Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cem uzan sizden iyidi be en azından keban barajını yaptı. sizinkilerin ne yaptığı çok belli
Şu 1500 lira maaş oayınınn linkini alabilir miyim bu arada. akp de gelince dokunulmazlıkları kaldırcaz diye geldidegöremedik bir şey. c.başkanının bile açılmış davası var daha ne diyim
Google diye bir arama motoru var. Ordan inceleyebilirsin istediğini. R10 gibi bir forumdan Uçuk, saçma bir nedenden uzaklaştırılmak istemem. Hele böyle bir konuda

Hadi bakalım gitde birazda sen oku. Kemal bey de kafa var ama başka yerlere çalıştırıyor hep.

Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahaha çokta tın.
sağlık yasası hakkında görüşümü söyledim çok hoşuna gidiyor di mi senin 62 yaşında emekli olmak.


HAK YEMEKTEN BAHSEDERSİNİZ ! FAKİR EDEBİYATI YAPARSINIZ. TÜĞÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKINI YERSİNİZ. BU ÜLKEDE 300TL İLE GEÇİNEN AİLELER VAR DERSİNİZ GİDER YENİ DOĞAN COCUGA SİGORTA YAPTIRIRSINIZ SONRA GELİP BURDA SIRITA SIRITA 62 YAŞINDA EMEKLİ OLMAK HOŞUNA MI GİDİYO DERSİNİZ AYIP BE YUH BE !! DOĞRU KONUŞAN BİR MİLLETVEKİLİNİ SAVUNUP YALAN YANLIŞ İŞLER YAPARSINIZ. AYIP BE KARDEŞİM YÜZ KARASI YÜZ !!