Forumdaki bir çok arkadaş azda olsa siyasi görüşümü bilir. Yani AKP ci değilim.Ama sana sadece şunu sorayım;
Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?
Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum
Son olarak bir yazınızda demişsiniz ki akp şunları yapacam diyerek başa geldi.
Sizinkilerde Çarşaflılara rozet takıyordu? Seçim bitti mertlik bozuldu mu yani?
Çarşaflının CHP de ne işi var yahu ? Tamam herkes istediği partiye kaydolabilir ama çarşaf giydirilecek pardon giyecek kadar bir din ve bunun neticesinde din odaklı sömürü bir düşünce yapısına sahipken TR şartlarında bu kişilerin CHP de işi ne ve CHP hangi mantıkla zamanında bu hareketi yaptı ben de merak ediyorum orası ayrı.