_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaki bir çok arkadaş azda olsa siyasi görüşümü bilir. Yani AKP ci değilim.Ama sana sadece şunu sorayım;
Neden hep başkalarının yapmadığı,Yapamadığını öne sürüyorsunuz? Bunun yerine biz şunu yaptık desenize? Bize halk güvendi şu zamanlarda başa getirdi bizde şunları yaptık desenize?

Dediğim gibi iktidar yanlısı değilim. Muhafazakar Milliyetçi'yim. Ama gerçekten bu sorularımın cevabını merak ediyorum
bende chpli değilim. sadece şu an en yakın o. hep derim yarın gidipte xxx partisine oy verebilirim ama sadece adamınolumsuzyönlerini göstermeleri hoşma gitmiyor.
Valla "kıbrıs barış harekatı" diyelim ve bitirelim sizin sorunuza.