GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
88
●4.591
- 27-06-2010, 18:42:16Biliyordum Allah'ın ayetlerine cevap veremeyeceğinizi...tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2010, 18:44:49Aslında bunlara sanalda gereki dersleri verecek babayiğitler var ama buyrun sonuca bakın
https://www.r10.net/off-topic/667440-...istegimiz.html - 27-06-2010, 18:52:16Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özel mesaja gerek yok, anlatmamada gerek yok. kardeşim değiller okadar... - 27-06-2010, 19:01:48Tamamen provakatörcülük yapıyorsun ben çok geniş düşünen birisiyim ve sana kızmıyorum senden çok var toplumdaSaadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu savaşı kim başlattıysa bu ayetleri sorgulaması gerekenler onlardır. Burada ayetleri örnek göstererek müslüman bir toplum da insanları din düşmanı olarak göstermeye çalışmak tam da sana göre bir yaklaşım
tekrarlıyorum burada insanları kürt düşmanı kürtleri ezilmiş masum olarak göstermeye çalışıyorsun.
Dağdan inenleri karşılayanlar mı ezilmiş bir halktı yoksa bu konuda örnek verilen mesajları atanlar mı ezilmiş bir halk
sana cevap verdiğim son mesaj yapılan pervasızlığı ve utanmazlığı sorgulamadan iki toplumu karşı karşıya getirmek gibi bir niyetin var
sana tavsiyem genelleme yapma ve toplumları karşı karşıya getirici hareketler sergileme - 27-06-2010, 19:18:07Üyeliği durdurulduAramızda müslüman olmayan insanlar var. İnancsız olanlarda var. İnancı olmayan türkleri kürtleri dışlamış mı oluyosun? Neden böyle cevap verdiğinizi anlayamadım?Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyla ne alakası var yahu. Sen resimlere bak facebookta neler yazmış ne hakaretler edilmiş. Onun hakkında yorum yap.. Konuyu resmen değiştirdin ya. Herkesin inancı kendine konuya böyle konu dışı yorumlar yazmamanızı rica ediyorum. - 27-06-2010, 21:01:50İstanbul'da, Ankara'da 2007'de bombalar patlarken, Dağlıca'da o kadar asker şehit olurken açılım mı vardı. Açılımın tek eleştirilecek yanı hala somut birşeyler ortaya konulmamasıdır, onun dışında er ya da geç böyle birşeye ihtiyaç duyacaktı bu devlet. Ne kadar erken o kadar iyi daha fazla şehit olmaması için.
- 27-06-2010, 22:02:20o zaman benim diceksin bizim demiceksin o kadarına gücün yetmez . Senin gibi kan emici,ne olacağını bilmeden insanları savaşa sürükleyenler yüzünden memleket bu hale geldi !GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2010, 22:12:05Kişisel görüşüm diyor zaten görmüyormusun?Hem kimi sevip sevmiyeceğini sana mı soracak?İsteyen istediği kişiyi sever.KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle