• 28-06-2010, 10:02:28
    #73
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazdıkların çok farklı yerlere çekilebilir.
    "Bir daha hiç görüş belirtme o zaman. Hep alıntı yap Kuran'dan... Ama unutma en gündelik siyasi tartışmalara kutsalını sokabiliyorsan bedeline de katlanacaksın." Kuran'ın Allah kelamı olduğunu kabul ediyor musunuz ? Dinlerin de toplumların hayatlarına yön vermeleri için gönderildiğini ? " Gündelik siyasi hayata bile sokulabiliyorsa din" , ki zaten dinin amacı budur ,kişilerin gündelik hayattaki davranışlarına yön vermek, sonuçlarına katlanılması da dine inananlar tarafından makuldur.
    Türk Milletinin alacağı ders var mı yok mu onu bilemem, ama forumda ders alması gereken kişiler var , yüzyıldır terör sorununu çözemeyen zihniyetle -ki bana göre bu zihniyet osmanlıyı da batıran zihniyettir - nereye kadar gidilebilir göreceğiz...
    Sonra bir saldırı paragrafı , sizin gibiler yüzünden... Varsayımlar üzerinden konuşmak neye yarar ki anca maşalara savaş açılır.
    Bir de Ayetleri aynı şekilde anlamama mevzusu var , eğer ayetleri aynı şekilde anlamıyosanız ayetlerin buraya değiştirilmeden yazılışını nasıl böyle sert bir tutum ile eleştiriyorsunuz?
    Güneşi gösteren ele bakıyorsunuz da havada uçan kuşu görmüyorsunuz ne diyeyim...
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Benim parmaklarım yoruldu cevap veremiyorum artık
  • 28-06-2010, 11:51:04
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazacaklarım kişisel görüşümdür.

    Bizim tek çıkar yolumuz TÜRK birliğidir. Can çıkar huy çıkmaz demişler. Bunlara ne yaparsanız yapın yaranamıyacaksınız. Dil, eğitim, tv, vs vs. verdikçe verdik şimdi aponun serbest kalmasını istiyorlar onuda verecekler daha sonra isteyecekleri topraktır. Afedersiniz ama biz bu ülkeyi onlarla kazanmadık. yok çanakkalede onlarda vardı hikayelerini geçin. anadolunun 100 kişi varsa doğudan 1 kişi var çanakkalede. Tavizler tavizleri doğuracaklar arkadaşlar. Açılım dedikçe bunlar açılmayı isteyecekler.

    Ben hakkımı helal etmiyorum bu ülkenin yöneticilerine. Devletin görevi sınırları korumak güvenliğimizi sağlamaktır. Ben devleti yönetenlere hakkımı helal etmiyorum. Şuanda benim bu konuları konuşmak yerine belkide teknolojik bi yenilik yapacaktım. Benim kafamı bu işlerle yorduğu için hakkımı helal etmiyorum.

    Bu kürtler öyle insanlardırki ortamda tek kaldıkları zaman kendilerine bile küfredebilen kimselerdir. Ama çoğunluk olunca sesleri çok çıkar. Başbakanda onların birlik olmalarına izin veriyor. Bakalım bu işin içinden nasıl çıkacak.


    Şimdi bana ırk ayırıyorsun diyenlere cevap veriyim hemen.
    Evet ırk ayırıyorum. Sizde benim yaşadıklarımı yaşasanız ırk ayrımcılığı neymiş görseydiniz sizde şuan aynı görüşlere sahip olurdunuz. Ayrıca Türk ırkı diğer ırklardan üstündür.

    İstanbulu feth eden komutan ne güzel komutandır.
    Onlar size bulaşmadıkça siz onlara bulaşmayınız. Gelecekte islamın taşıyıcıları onlar olacaktır.(kızılçehreliler)
    Daha birçok hadis ayet var. Türkler için söylenmiş ayetler hadisler diye aratınız.
  • 28-06-2010, 12:31:21
    #75
    "Ali Sami Bey, kürsüye gelerek kendisini acımasızca tenkit edenlere karşı şöyle der;
    Her konuda haklı olabilir ve tenkit edebilirsiniz ama lütfen beğenmediğiniz konulara öneriler de getirin. Boşuna konuşmayın! "
  • 28-06-2010, 12:52:15
    #76
    ya sev ya terket =) sözü birşey çağrıştırıyordur umarım onlara.
  • 28-06-2010, 13:02:02
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe öğrensinlerde gelsinler. Sosyal medyada yapmak kolay hadi Türk'ün yanında/askerimizin yanında yapsınlar bunları!
  • 28-06-2010, 14:10:43
    #78
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sev ya terket =) sözü birşey çağrıştırıyordur umarım onlara.
    Bunu masum Kürt halkı için söyleyemezsiniz. PKK leşleri inşallah rabbimizin izniyle yok olacak zaten.

    Ben yanlış anlaşıldım. İslam dinine göre vatanına ihanet eden bir eşkiyanın cezası kuşkusuz recm (ölüm) 'dir.

    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe öğrensinlerde gelsinler. Sosyal medyada yapmak kolay hadi Türk'ün yanında/askerimizin yanında yapsınlar bunları!
    Bu ülkede Türk vatandaşlığı üst kimliğinde yaşayan Laz, Türk, Kürt, Çerkez vs. bizim kardeşimizdir. Buna kimse gölge düşüremez!

    Benim bir abim var Lazca konuşur ara sıra. Bir tanesi de Kürtçe. Ne kadar güzel değil mi.
  • 28-06-2010, 14:14:55
    #79
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu masum Kürt halkı için söyleyemezsiniz. PKK leşleri inşallah rabbimizin izniyle yok olacak zaten.

    Ben yanlış anlaşıldım. İslam dinine göre vatanına ihanet eden bir eşkiyanın cezası kuşkusuz recm (ölüm) 'dir.



    Bu ülkede Türk vatandaşlığı üst kimliğinde yaşayan Laz, Türk, Kürt, Çerkez vs. bizim kardeşimizdir. Buna kimse gölge düşüremez!

    Benim bir abim var Lazca konuşur ara sıra. Bir tanesi de Kürtçe. Ne kadar güzel değil mi.
    Ya Sev Ya Terket bu lafı bu VATANI sevmeyen,bu VATAN'A ihanet eden kim olursa olsun laz,kürt,çerkez herkes için söyleriz.
  • 28-06-2010, 16:13:00
    #80
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazacaklarım kişisel görüşümdür.

    Bizim tek çıkar yolumuz TÜRK birliğidir. Can çıkar huy çıkmaz demişler. Bunlara ne yaparsanız yapın yaranamıyacaksınız. Dil, eğitim, tv, vs vs. verdikçe verdik şimdi aponun serbest kalmasını istiyorlar onuda verecekler daha sonra isteyecekleri topraktır. Afedersiniz ama biz bu ülkeyi onlarla kazanmadık. yok çanakkalede onlarda vardı hikayelerini geçin. anadolunun 100 kişi varsa doğudan 1 kişi var çanakkalede. Tavizler tavizleri doğuracaklar arkadaşlar. Açılım dedikçe bunlar açılmayı isteyecekler.

    Ben hakkımı helal etmiyorum bu ülkenin yöneticilerine. Devletin görevi sınırları korumak güvenliğimizi sağlamaktır. Ben devleti yönetenlere hakkımı helal etmiyorum. Şuanda benim bu konuları konuşmak yerine belkide teknolojik bi yenilik yapacaktım. Benim kafamı bu işlerle yorduğu için hakkımı helal etmiyorum.

    Bu kürtler öyle insanlardırki ortamda tek kaldıkları zaman kendilerine bile küfredebilen kimselerdir. Ama çoğunluk olunca sesleri çok çıkar. Başbakanda onların birlik olmalarına izin veriyor. Bakalım bu işin içinden nasıl çıkacak.


    Şimdi bana ırk ayırıyorsun diyenlere cevap veriyim hemen.
    Evet ırk ayırıyorum. Sizde benim yaşadıklarımı yaşasanız ırk ayrımcılığı neymiş görseydiniz sizde şuan aynı görüşlere sahip olurdunuz. Ayrıca Türk ırkı diğer ırklardan üstündür.

    İstanbulu feth eden komutan ne güzel komutandır.
    Onlar size bulaşmadıkça siz onlara bulaşmayınız. Gelecekte islamın taşıyıcıları onlar olacaktır.(kızılçehreliler)
    Daha birçok hadis ayet var. Türkler için söylenmiş ayetler hadisler diye aratınız.

    öncelikle çanakkale'de kürtler vardı ama az vardı diyorsunuz. evet az vardı. kürtlerin yaşadığı coğrafya engebeli ve ulaşılması zordur. ben günümüz teknolojisinde 200 km uzağa arabayla 4,5 saatte gidiyorsam o zaman kim bilir kaç saatte ?

    kürtlerin çanakkale'de az olması savaşmadığı anlamınada gelmiyor. urfa, antep, kars... bunlar en bariz örneklerdir. bunlara gazi ve şanlı ünvanını kürtler vermedi herhalde.

    kürtlerin savaşmadığını söyleyenler acaba gelip buradaki şehitlikleri görüyorlar mı ?

    ben kürtüm. evet sizin gibi şanlı bir tarihim yok ama bu cumhuriye'ti beraber kurduk. o yüzden kürtleri aşağılayıp ırkını şanlı göstermenin bir anlamı yok.

    ne yaşadınızda ırk ayırıyorsunuz merak ediyorum ? çok mu acı çektiniz ? ne oldu ? ben sizden daha fazla acı çektiğim halde ırk ayırmıyorum. çünkü istenilen ve yavaş yavaş emellerine ulaşılan bölücülük örneğidir bu.
  • 28-06-2010, 17:01:02
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kürtlerin çanakkale'de az savaştığını söyleyenler acaba gelip buradaki şehitlikleri görüyorlar mı ?
    1. Canakkale savasi Kurtulus savasinin parcasi degildir. 1. dunya savasindaki bir cephedir.
    2. Osmanlinda Suriye, Irak, Kafkas ve Canakkale cephesi vardir. Askerler cografi olarak nereye yakinsa oraya sevkedilmistir. Yani Canakkale cephesinde daha cok Rumeli ve Anadoludan gelen askerler varken, Irakta Suriyede bolgeye yakin Kurt ve Araplardan olusan birlikler vardir.
    3. 1. Dunya savasinda bizim asil basarimiz Kut-al-Amar'da olmustur. Bugun Irak'in guneyindeki bolgede Osmanli ordusu Ingiliz ordusunu darmadagin etmistir. Bu cephe bugunku Turkiye sinirlari icinde olmadigi icin resmi tarihi yazanlar tarafindan es gecilmistir. Aslinda cok ama cok onemlidir. Cunku savasanin sadece Turkler degil, tum osmanli halki oldugunu gosterir. Bu ittihatcilarin isine gelmedigi icin anlatamazlar.
    4. Ittihatci gelenek simdidede Canakkale'de sadece Turkler savasmistir, modunda memleketi germeye calisiyor. Yok oyle bisey. Canakkale'de birakin sadece Turklerin savasmasini, canini feda eden Rumlar, Ermeniler vardir. Ittihatci gurup akillari sira saf turk irki yaratmak sevdasina dustukleri icin tarihi gerceklerle istedikleri gibi oynayabileceklerini saniyorlar.

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Sev Ya Terket bu lafı bu VATANI sevmeyen,bu VATAN'A ihanet eden kim olursa olsun laz,kürt,çerkez herkes için söyleriz.
    Sadece laz, kurt, cerkez icin deme. Vatana ihanet eden Turk icinde soyle.

    Diyarbakir cezaevinde sucsuz Kurt aydinlarini toplayip, b.k yediren, iskence eden, lagima adamlari sokan, kopek karsisinda selam durduran devlet gorevileri ne kadar vatan hainiyse, memleketin askerine, polisine silah cekende o kadar vatan hainidir.

    1940 ve 50lerde biz doguyu nasil ekonomik olarak geri birakip, bolge halkini ufak ufak goc ile batidakilerin arasinda eritiriz diye rapor hazirlayan nedir acaba?