• 28-06-2010, 17:27:01
    #82
    bu apocuların sülalesi hakkında değişik şeyler geliyor aklıma...
  • 28-06-2010, 17:35:28
    #83
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Canakkale savasi Kurtulus savasinin parcasi degildir. 1. dunya savasindaki bir cephedir.
    2. Osmanlinda Suriye, Irak, Kafkas ve Canakkale cephesi vardir. Askerler cografi olarak nereye yakinsa oraya sevkedilmistir. Yani Canakkale cephesinde daha cok Rumeli ve Anadoludan gelen askerler varken, Irakta Suriyede bolgeye yakin Kurt ve Araplardan olusan birlikler vardir.
    3. 1. Dunya savasinda bizim asil basarimiz Kut-al-Amar'da olmustur. Bugun Irak'in guneyindeki bolgede Osmanli ordusu Ingiliz ordusunu darmadagin etmistir. Bu cephe bugunku Turkiye sinirlari icinde olmadigi icin resmi tarihi yazanlar tarafindan es gecilmistir. Aslinda cok ama cok onemlidir. Cunku savasanin sadece Turkler degil, tum osmanli halki oldugunu gosterir. Bu ittihatcilarin isine gelmedigi icin anlatamazlar.
    4. Ittihatci gelenek simdidede Canakkale'de sadece Turkler savasmistir, modunda memleketi germeye calisiyor. Yok oyle bisey. Canakkale'de birakin sadece Turklerin savasmasini, canini feda eden Rumlar, Ermeniler vardir. Ittihatci gurup akillari sira saf turk irki yaratmak sevdasina dustukleri icin tarihi gerceklerle istedikleri gibi oynayabileceklerini saniyorlar.

    düzelttim. teşekürler, dalgınlığıma geldi.
  • 28-06-2010, 17:37:47
    #84
    Üyeliği durduruldu
    21. Yüzyılın en büyük filozoflarından dinleyelim bir de açılımı,

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/22163/
  • 28-06-2010, 18:00:19
    #85
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu masum Kürt halkı için söyleyemezsiniz. PKK leşleri inşallah rabbimizin izniyle yok olacak zaten.

    Ben yanlış anlaşıldım. İslam dinine göre vatanına ihanet eden bir eşkiyanın cezası kuşkusuz recm (ölüm) 'dir.



    Bu ülkede Türk vatandaşlığı üst kimliğinde yaşayan Laz, Türk, Kürt, Çerkez vs. bizim kardeşimizdir. Buna kimse gölge düşüremez!

    Benim bir abim var Lazca konuşur ara sıra. Bir tanesi de Kürtçe. Ne kadar güzel değil mi.

    Türk vatandaşlığı üst kimliği nedir allah aşkına. bu ne komplekstir. 1000 senedir tüm avrupa kaynaklarında Türkiye'de yaşayanlara Türk denir. Osmanlı halkına asla Türk dememiştir, Osmanlı demiştir. Ama avrupalılar bu coğrafyada yaşayan herkese Türkiyeli demez, TÜRK der... senin laz abin Türkiye'den çıkınca ben türküm der. Türkiye içinde lazım der. Biz de alnında öperiz. Kemençe çaldı mı bizim sazımız deriz. Horon gördük mü bizim oyunuz deriz. Bir laz kendini ne kadar Türk gibi hissediyorsa biz de kendimizi o kadar laz hissederiz. En fakir laz köylerinde bile lazlar kendilerini 2. sınıf vatandaş olarak hissetmez. O zaman bazı kürtler eline silah alıp çıkıyorsa dağa bunun devlet politikası ile alakası yoktur. O insan grubunun kültüründe eşkıyalık kaçakçılık olduğu için dağa çıkıyor. Yoksa ne fakir gürcüler dağa çıkmıştır ne fakir lazlar. Bahsi geçen haksızlıklara onlar da uğramasına rağmen. Kürtçe televizyona karşıyım ama lazca televizyona karşı değilim. Bu bakış açımı yeterince anlatıyordur herhalde.

    Kültürel hak isteyenlerle oturup konuşurduk. Ama eline silah alıp toprak koparfmaya çalışanı da entegre ederiz. Seve seve entegre ederiz ya da sevmeye sevmeye... Burası dingonun ahırı değil. 20 milyon kürt varsa 50 milyon da Türk var bu memlekette. Ve bu memleketin adı Türkiye. Laz asıllı Türk, Ermeni asıllı Türk, Kürt asıllı Türk olamıyorlarsa komple kürt olsunlar kapı açık. Ama bu memleketten toprak değil taş parçası verilmez. Kaçınılmaz bir içsavaşa gidiyoruz. Kürtlere verilecek haklar işin çözümü değil sorunun kaynağı olacaktır. Bakın silah ile hakkımızı alabildik zafer fikrine kapılan kürtçüler giderek kendilerine dah açok taba bulacaktır ve daha fazlasını isteyecektir. Şimdi Sünni Araplar Suriye İran ve Türkiye'nin kendilerini kanlarında boğacağını bile apo bile federatif özerklik diyor. neden? Türk devleti korusun güçlenmelerini sağlasın ta ki toprak isteyene kadar güçlenene kadar.

    Böyle lafontaine'den masallar ile ayet hadis ile yürümüyor hayat. Senin karşında devletin askerine polisine silah sıkan adamlara mazlum müslümanlar gibi mi davranacağız.

    şimdi tatildeyim.
    protos ve diğer arkadaşlara akşam ayrıca yanıt vereceğim.
  • 28-06-2010, 18:54:55
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çanakkale'de kürtler vardı ama az vardı diyorsunuz. evet az vardı. kürtlerin yaşadığı coğrafya engebeli ve ulaşılması zordur. ben günümüz teknolojisinde 200 km uzağa arabayla 4,5 saatte gidiyorsam o zaman kim bilir kaç saatte ?

    kürtlerin çanakkale'de az olması savaşmadığı anlamınada gelmiyor. urfa, antep, kars... bunlar en bariz örneklerdir. bunlara gazi ve şanlı ünvanını kürtler vermedi herhalde.

    kürtlerin savaşmadığını söyleyenler acaba gelip buradaki şehitlikleri görüyorlar mı ?

    ben kürtüm. evet sizin gibi şanlı bir tarihim yok ama bu cumhuriye'ti beraber kurduk. o yüzden kürtleri aşağılayıp ırkını şanlı göstermenin bir anlamı yok.

    ne yaşadınızda ırk ayırıyorsunuz merak ediyorum ? çok mu acı çektiniz ? ne oldu ? ben sizden daha fazla acı çektiğim halde ırk ayırmıyorum. çünkü istenilen ve yavaş yavaş emellerine ulaşılan bölücülük örneğidir bu.
    Peki o kadar iyi savunuluyorduda neden musul kerkük elimizden gitti??
    Ben doğuya gittim nerden geliyosun batıdan deyince dışlandım baktımki Türkleri dışlıyorlar sonra düşündüm benim ırkım onlardan acizmi dedim benim ırkım onlardan dahada şanlı dedim bu saatten sonra kim çıksa karşıma tanımam dedim.
    Size lafım yok belki ama ben çoğu şeyi kafamda bitirmişim. Eğerki doğuda doğmuş olsam kürt olsam deselerki doğuyu yakacaz sende içinde öleceksin. senin elinde herşey deseler ben eyvallah derim. Yakın derim. Bu işin çözümü yok sen daha iyi tanıyorsun ırkını verdikçe isteyecekler en sonunda toprak isteyecekler sence hangi türk evet der?
  • 09-07-2010, 15:16:02
    #87
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o kadar iyi savunuluyorduda neden musul kerkük elimizden gitti??
    Ben doğuya gittim nerden geliyosun batıdan deyince dışlandım baktımki Türkleri dışlıyorlar sonra düşündüm benim ırkım onlardan acizmi dedim benim ırkım onlardan dahada şanlı dedim bu saatten sonra kim çıksa karşıma tanımam dedim.
    Size lafım yok belki ama ben çoğu şeyi kafamda bitirmişim. Eğerki doğuda doğmuş olsam kürt olsam deselerki doğuyu yakacaz sende içinde öleceksin. senin elinde herşey deseler ben eyvallah derim. Yakın derim. Bu işin çözümü yok sen daha iyi tanıyorsun ırkını verdikçe isteyecekler en sonunda toprak isteyecekler sence hangi türk evet der?
    Zamanında ülkemizin tamamen işgal altında olduğunu hatırlatmak isterim.

    hadi ya. doğuyu yakacaklarmış sen ve suçsuz birsürü insan ölecek ama sorunda bitecek. o zaman dünya'yı komple yakalım sorun kökten hallolsun.
    zaten sorun hep bu zihniyetten kaynaklanıyor. zaten hep doğu'yu yakmak istediler. kendi topraklarını. ama onlarınki bölücülük olmadı.
  • 09-07-2010, 15:19:28
    #88
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o kadar iyi savunuluyorduda neden musul kerkük elimizden gitti??
    Ben doğuya gittim nerden geliyosun batıdan deyince dışlandım baktımki Türkleri dışlıyorlar sonra düşündüm benim ırkım onlardan acizmi dedim benim ırkım onlardan dahada şanlı dedim bu saatten sonra kim çıksa karşıma tanımam dedim.
    Size lafım yok belki ama ben çoğu şeyi kafamda bitirmişim. Eğerki doğuda doğmuş olsam kürt olsam deselerki doğuyu yakacaz sende içinde öleceksin. senin elinde herşey deseler ben eyvallah derim. Yakın derim. Bu işin çözümü yok sen daha iyi tanıyorsun ırkını verdikçe isteyecekler en sonunda toprak isteyecekler sence hangi türk evet der?
    Musul Kerkük elimizden gitmezdi savaşla. Hatta orda çok ta güzel direndiler. Kazım Karabekir ordusuyla o tarafa gidecekti ki batı cephesinde ihtiyaç oldu ve direniş daha fazla dayanamadı. Musul Kerkük konusunda bu devlete Kürtlerden çok Türkler ihanet etti çeşitli yollarla emin olunuz.

    Siz Türkleri sevmeyenine denk gelmişsiniz doğuda. Uc bir örnek vereyim, Barzani'nin babası tam bir Türk sevdalısıdır mesela.

    Son olarak, şuan bu kadar "dışta" gördüğünüz Kürtlerin varlığını Lozan'da İnönü nasıl kullanmış biraz araştırın bence. Hatta doğuda Kürtlerin varlığını olduğundan da fazla göstermeye çalışmış, onlarla bir bütün olduğumuzu ısrarla vurgulamıştır.
  • 22-07-2010, 02:39:40
    #89
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyordum Allah'ın ayetlerine cevap veremeyeceğinizi...
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BEN ARADAN ÇEKİLDİM. ALLAH (C.C.) NE DİYOR BİR BAKIN !!!

    “Ey insanlar! Sizi bir erkekle bir kadından yarattık. Hem de sizi şubeler ve kabilelere ayırdık ki, birbirinizi tanıyasınız. Şüphesiz ki, Allah katında en şerefliniz, takvaca en ileride olanınızdır” (Hucurât sûresi, 13)

    "Çoğunluk olmak iddianız sizi o kadar meşgul etti ki, mezarları ziyaretle oradakileri de sayacak kadar oldunuz. Hayır; öyle olmayın, yakında bileceksiniz. Hayır; gözünüzü açın, yakında bileceksiniz. Dikkat edin, şayet yaptığınızın sonucunu kesin olarak bir bilseniz! And olsun ki, Cehennem'i göreceksiniz, sonra, o gün size verilmiş olan her nimetten sorguya çekileceksiniz." (Tekasür Suresi)

    "Kim hevâsına uyarak bâtıl yolda cenkeder, kavmiyetçiliğe (asabiyet) çağrıda bulunur veya kavmiyetçiliğin sevkiyle öfke ve tehevvüre kapılırsa, câhiliyye ölümü üzere (kâfir olarak) ölür." (İbn Mâce, Fiten 7)
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Müslüman'ın yaşadıkça rehberi Kur'an-ı Kerim'dir. Siz neden bahsediyorsunuz kardeşim
    Belli idi senin laf olsun diye konuştuğun forumda ***** host arıyorsun.

    Konuda dediğim gibi senden bu toplumda çok var senin Kuran rehberin ***** siteleri açıyorsun bu nedenle

    Bizim tipimiz bozuk kardeşim bizden müslüman da olmaz ayetlere de cevap veremeyiz.

    Sana tavsiyem olduğun gibi görün umarım bir gün anlarsın bunları.