• 27-06-2010, 09:36:24
    #37
    boş beleş insanları beyinlerini yıkarlar...
    ben şunu anlamıyorum şurda iki Türk bayrağı açsan faşist yada darbeci oluyorsun.Bu gibi şerefsizler okadar yazı yazar hakaret eder onlara hiçbişey olmuyor...işte aradaki fark...
  • 27-06-2010, 10:23:24
    #38
    Şikayet ettim çoğunu inşallah kapnır profilleri.
  • 27-06-2010, 12:13:26
    #39
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hepsi köpek soyu..uğraşmaya değmez şerefsizlerle
    aaa ne kadar tipsiz bir köpek cinsi ne bunun
  • 27-06-2010, 12:15:10
    #40
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aaa ne kadar tipsiz bir köpek cinsi ne bunun
    Cinsi yok bütün şerefsizlerden oluşmuş kimin olduğu belli olmayan kırma
  • 27-06-2010, 13:21:22
    #41
    Üyeliği durduruldu
    eşşeklik paraylamı
  • 27-06-2010, 13:32:24
    #42
    Dua etsinler bu ülkeye Atatürk gibi bir lider gelmiş zamanında.Yatıp kalkıp Atatürk'e sabah akşam dua ederdim ben bunların yerinde olsam, dua etsinlerki yönetim biçimimiz Cumhuriyet , dua etsinlerki padişahlık sistemi kalktı Türkiye den, açıp tarih kitaplarına 1 kere olsun bakmıyor bu cahiller Osmanlı zamanında isyanlar nasıl bastırılmış hiç bilmiyorlar, cahillik böyle birşey ama yapacak birşey yok işte.
  • 27-06-2010, 14:27:20
    #43
    AÇILIMI ELEŞTİRENLER ŞUNU Bİ OKUSUNLAR ÖNCE!

    "Türkiye’nin zenginliği olarak gördüğümüz tüm farklılıklarını birbirinden ayırmak, birbirine rakip ve düşman göstermek kimin haddinedir? Selahattin Eyyubi’nin sancağı altında Kudüs’ü fethederek, orayı bir barış ve huzur şehrine çeviren ordunun neferleri biz değil miydik? Çaldıran’da Yavuz Sultan Selim’in ordusunda birbirine kardeş olan biz değil miydik? Yemen’de, Çanakkale’de, Sarıkamış’ta, Kutülamare’de vatan topraklarını birlikte savunan, birlikte şehit ve gazi olan biz değil miydik? Kurtuluş Savaşı’nın kahraman evlatları hep birlikte biz değil miydik, Cumhuriyeti kuran ve ortak değerler etrafında yücelten bizler değil miydik? İstiklal Marşı’nı dinlerken hepimiz yüreği kabarmıyor mu? Yemen Türküsü’nü dinlerken hepimizin gözleri yaşar mıyor mu? Fuzuli’nin şiirleri nasıl ruhumuza hitap ediyorsa, Ahmedi Hani’nin dizeleri de aynı şekilde bizi duygulandırmıyor mu? Neşat Ertaş, ’Gönül Dağı’ dediği zaman her birimizin tüyleri ürperiyor. Aynı zaman Şivan Perver, ’Halepçe’, ’Hazal’ dediğinde gönül dünyamızın derinliklerine dalıyoruz. Yunus Emre, Mevlana, Hacı Bektaşı Veli, Karacaoğlan, Pir Sultan Abdal bu toprakların mayasını yoğururken Cudi’nin, Munzur’un eteklerinde dolaşan dengbejler de aynı topraklara, aynı kardeşlik mayasını atıyor. Horon bizim horonumuz, zeybek bizim zeybeğimiz, halay bizim halayımız, zılgıt bizim zılgıtımız, bizi birbirinden ayırmak kimin haddine? Bizim kardeşliğimize kastetmek kimin haddine? Bizi birbirimize düşürmek, düşman eylemek kimin haddine? Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm vatandaşlarını birbirine ayrı gayrı görmek, kimin haddine? Bu ülkede, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığı üst kimliği altında yer alan her etnik kökendeki insan, Türk’üyle, Laz’ıyla, Kürt’üyle, Çerkez’iyle, Gürcü’sü ile bizim kardeşimizdir. Buna kimse gölge düşüremez."
  • 27-06-2010, 14:35:52
    #44
    ya bı sıte vardıya ***.biz dıye orayı cok severdım bazı arkadaslar hangı sıteden bahsettıgımı anladı

    apoyu en ıyı **** ( ban yemeyelım)

    secmıslerdı yıllarca pkllı serefsızler hacklemek ıcın ugrastılar harıka bı sıteydı ya
  • 27-06-2010, 16:08:45
    #45
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AÇILIMI ELEŞTİRENLER ŞUNU Bİ OKUSUNLAR ÖNCE!

    "Türkiye’nin zenginliği olarak gördüğümüz tüm farklılıklarını birbirinden ayırmak, birbirine rakip ve düşman göstermek kimin haddinedir? Selahattin Eyyubi’nin sancağı altında Kudüs’ü fethederek, orayı bir barış ve huzur şehrine çeviren ordunun neferleri biz değil miydik? Çaldıran’da Yavuz Sultan Selim’in ordusunda birbirine kardeş olan biz değil miydik? Yemen’de, Çanakkale’de, Sarıkamış’ta, Kutülamare’de vatan topraklarını birlikte savunan, birlikte şehit ve gazi olan biz değil miydik? Kurtuluş Savaşı’nın kahraman evlatları hep birlikte biz değil miydik, Cumhuriyeti kuran ve ortak değerler etrafında yücelten bizler değil miydik? İstiklal Marşı’nı dinlerken hepimiz yüreği kabarmıyor mu? Yemen Türküsü’nü dinlerken hepimizin gözleri yaşar mıyor mu? Fuzuli’nin şiirleri nasıl ruhumuza hitap ediyorsa, Ahmedi Hani’nin dizeleri de aynı şekilde bizi duygulandırmıyor mu? Neşat Ertaş, ’Gönül Dağı’ dediği zaman her birimizin tüyleri ürperiyor. Aynı zaman Şivan Perver, ’Halepçe’, ’Hazal’ dediğinde gönül dünyamızın derinliklerine dalıyoruz. Yunus Emre, Mevlana, Hacı Bektaşı Veli, Karacaoğlan, Pir Sultan Abdal bu toprakların mayasını yoğururken Cudi’nin, Munzur’un eteklerinde dolaşan dengbejler de aynı topraklara, aynı kardeşlik mayasını atıyor. Horon bizim horonumuz, zeybek bizim zeybeğimiz, halay bizim halayımız, zılgıt bizim zılgıtımız, bizi birbirinden ayırmak kimin haddine? Bizim kardeşliğimize kastetmek kimin haddine? Bizi birbirimize düşürmek, düşman eylemek kimin haddine? Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm vatandaşlarını birbirine ayrı gayrı görmek, kimin haddine? Bu ülkede, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığı üst kimliği altında yer alan her etnik kökendeki insan, Türk’üyle, Laz’ıyla, Kürt’üyle, Çerkez’iyle, Gürcü’sü ile bizim kardeşimizdir. Buna kimse gölge düşüremez."
    Açılımla bu yazılanların ne alakası var biz yüzyıllardır yazıda geçen toplumlarla birlikte barış içinde yaşadık zaten bu durum bize has bir durum Osmanlı zamanında da açılımla mı oldu bunlar

    eğer birisi çıkıp pervasızca utanmadan benim topraklarıma kastediyorsa yemişim açılımını