• 26-06-2010, 21:01:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk'e faşist demişler. Faşistin ne oldugunu bile bilmeyen gerizekalılar!

    Atatürk barışçı bir liderdir! Tüm dünyaya örnek olan bir liderdir!

    Kendi topraklarını göz dikilmediği sürece savaşa gerek görmeyen bir liderdir!

    Atatürk gidip herşey normal hale geldiğinde 5 sene sonra yunanistandan hadi topraklarını alalım diye bir savaş ilan etmedi..

    Bir sözü yeter yahu, Yurtta Barış, Dünyada Barış bunun üzerine söz varmı? Yok

    Şu ş*refsizlere laf etmeden geçemicem..

    Ş*refsiz, ahlaksız, ciğeri 5 para etmeyen gerizekalılar.
  • 26-06-2010, 21:31:11
    #20
    pkk yandaşlarının eğitimlilerini de gördük. kan bozuk olunca eğitim öğretim falan da filan.. iç seslerimle başbaşa kalayım bi süre..
  • 26-06-2010, 21:44:18
    #21
    Üyeliği durduruldu
    "KANPANYA"

    cahil pislikler.
  • 26-06-2010, 21:50:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    küfür etsem bunlar için ban yermiyim ?? yani bu cahil pislikler için
  • 26-06-2010, 22:00:51
    #23
    şu üsten ikinci erhan HASÇELİK kim benim soy adımda HASÇELİK soy adımızı karalıyorlar ATATÜRKE vatana millete babam bile saygısızlık yapsa tamulum yokturki Biz cumhuriyetin Kardeşliğin yanındayızda bu erhan HASÇELİK kim sinirlerim oynadı
  • 26-06-2010, 22:04:58
    #24
    Bunlar yüzülüne tükürülmeye tenezzül edilmeyecek insan dışı varlıklar.
    Kimin kurduğu kurtardığı topraklarda yaşıyorlar?
  • 26-06-2010, 22:10:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım benim kıyaslamayı bari sen yapma.. Kıyaslanacak birşey mi bu ya?

    Şu şerefsizi Önderimizin yanına koymak en büyük hakarettir ya!

    Şu şerefsizi kaldırırsan iyi olur.
  • 26-06-2010, 22:11:14
    #26
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım benim kıyaslamayı bari sen yapma.. Kıyaslanacak birşey mi bu ya?

    Şu şerefsizi Önderimizin yanına koymak en büyük hakarettir ya!

    Şu şerefsizi kaldırırsan iyi olur.
    Haklısının o şerefsizi ATATÜRK'ümüzün olduğu bir yerde resmini kullanmak doğru değil.
  • 26-06-2010, 22:20:28
    #27
    Dünyaya yüz yılda bir dahi gelir. Bu yüzyılın dahisi malesef Türklere nasip olmuştur. (Lloyd George)

    Bütün dünya anladı.