Atatürk barışçı bir liderdir! Tüm dünyaya örnek olan bir liderdir!
Kendi topraklarını göz dikilmediği sürece savaşa gerek görmeyen bir liderdir!
Atatürk gidip herşey normal hale geldiğinde 5 sene sonra yunanistandan hadi topraklarını alalım diye bir savaş ilan etmedi..
Bir sözü yeter yahu, Yurtta Barış, Dünyada Barış bunun üzerine söz varmı? Yok

Şu ş*refsizlere laf etmeden geçemicem..
Ş*refsiz, ahlaksız, ciğeri 5 para etmeyen gerizekalılar.