pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım benim kıyaslamayı bari sen yapma.. Kıyaslanacak birşey mi bu ya?

Şu şerefsizi Önderimizin yanına koymak en büyük hakarettir ya!

Şu şerefsizi kaldırırsan iyi olur.
Haklısının o şerefsizi ATATÜRK'ümüzün olduğu bir yerde resmini kullanmak doğru değil.