Atatürk'e faşist demişler. Faşistin ne oldugunu bile bilmeyen gerizekalılar!
Atatürk barışçı bir liderdir! Tüm dünyaya örnek olan bir liderdir!
Kendi topraklarını göz dikilmediği sürece savaşa gerek görmeyen bir liderdir!
Atatürk gidip herşey normal hale geldiğinde 5 sene sonra yunanistandan hadi topraklarını alalım diye bir savaş ilan etmedi..
Bir sözü yeter yahu, Yurtta Barış, Dünyada Barış bunun üzerine söz varmı? Yok
Şu ş*refsizlere laf etmeden geçemicem..
Ş*refsiz, ahlaksız, ciğeri 5 para etmeyen gerizekalılar.