Dua etsinler bu ülkeye Atatürk gibi bir lider gelmiş zamanında.Yatıp kalkıp Atatürk'e sabah akşam dua ederdim ben bunların yerinde olsam, dua etsinlerki yönetim biçimimiz Cumhuriyet , dua etsinlerki padişahlık sistemi kalktı Türkiye den, açıp tarih kitaplarına 1 kere olsun bakmıyor bu cahiller Osmanlı zamanında isyanlar nasıl bastırılmış hiç bilmiyorlar, cahillik böyle birşey ama yapacak birşey yok işte.