Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
27-06-2010, 14:35:52
#44
JiqqA
ya bı sıte vardıya ***.biz dıye orayı cok severdım bazı arkadaslar hangı sıteden bahsettıgımı anladı
apoyu en ıyı **** ( ban yemeyelım)
secmıslerdı yıllarca pkllı serefsızler hacklemek ıcın ugrastılar harıka bı sıteydı ya