Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
27-06-2010, 09:36:24
#37
schreck
boş beleş insanları beyinlerini yıkarlar...
ben şunu anlamıyorum şurda iki Türk bayrağı açsan faşist yada darbeci oluyorsun.Bu gibi şerefsizler okadar yazı yazar hakaret eder onlara hiçbişey olmuyor...işte aradaki fark...