Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kişisel görüşünüze saygım var hocam. estağfurullah. niye kardeş olarak görmüyorsunuz ? merak ediyorum... Özel mesaj olarak anlatır mısınız ?

özel mesaja gerek yok, anlatmamada gerek yok. kardeşim değiller okadar...