Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
27-06-2010, 18:52:16
#58
GodLessTurtLe
Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kişisel görüşünüze saygım var hocam. estağfurullah. niye kardeş olarak görmüyorsunuz ? merak ediyorum... Özel mesaj olarak anlatır mısınız ?
özel mesaja gerek yok, anlatmamada gerek yok. kardeşim değiller okadar...