İstanbul'da, Ankara'da 2007'de bombalar patlarken, Dağlıca'da o kadar asker şehit olurken açılım mı vardı. Açılımın tek eleştirilecek yanı hala somut birşeyler ortaya konulmamasıdır, onun dışında er ya da geç böyle birşeye ihtiyaç duyacaktı bu devlet. Ne kadar erken o kadar iyi daha fazla şehit olmaması için.