Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Denemek istemiyorum
Nefisimi yenmek daha iyi olucak Allah'ın izni ile.
34
●1.695
Denemek istemiyorum
Nefisimi yenmek daha iyi olucak Allah'ın izni ile.
tepe kattanda izlersin herkezi
Aslında çok mantıklı bunuda deniyeceğim,kalem kağıt elimde gelenleri not alıyorum