• 08-04-2010, 19:48:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin yanına gidiyorsun .Sonra arkasındaki kabloların hepsini çıkarıp ardından pencereyi açıyorsun.Sonra besmeleni çekip , fırlatıyorsun alabildiğince uzağa.

    Ben bu yöntemden başkasını uygulamadım
    Hehe güzel yöntem Denemek istemiyorum Nefisimi yenmek daha iyi olucak Allah'ın izni ile.
  • 08-04-2010, 19:48:48
    #20
    Bende lise 1 ' deyim.. ilk dönem Allah'a şükür teşekkür aldım derslerim iyi yani.. bu 2. dönem bana birşeyler oldu ama hiç ders çalışasım gelmiyor bahar geldi diyemi nedir :S yinede notlarımda bir düşüş yaşamadım iyiki..
  • 08-04-2010, 19:49:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende lise 1 ' deyim.. ilk dönem Allah'a şükür teşekkür aldım derslerim iyi yani.. bu 2. dönem bana birşeyler oldu ama hiç ders çalışasım gelmiyor bahar geldi diyemi nedir :S yinede notlarımda bir düşüş yaşamadım iyiki..
    Aman dikkat et hocam...
  • 08-04-2010, 19:51:36
    #22
    sayısalda sorun var diye üzerine gitmezsen ; dağ gibi olur.Sana tek önerim daha erken.Lise 1 den temelini sağlam at.Al konu anlatımlarını üzerine git.Üzerine gitmezsen bu iş olmaz.Yazarak çalış sürekli.Çözümlü sorulara bak.Şimdi şöylede diyebilirsin ; teste geçiyorum,çözemiyorum.İşte buradada devreye bol soru çözersen onlar vız gelir.Bol bol soru çözmeye çalış.Unutma temelin ne kadar sağlamsa okadar iyi yerlere gelirsin.
  • 08-04-2010, 19:54:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayısalda sorun var diye üzerine gitmezsen ; dağ gibi olur.Sana tek önerim daha erken.Lise 1 den temelini sağlam at.Al konu anlatımlarını üzerine git.Üzerine gitmezsen bu iş olmaz.Yazarak çalış sürekli.Çözümlü sorulara bak.Şimdi şöylede diyebilirsin ; teste geçiyorum,çözemiyorum.İşte buradada devreye bol soru çözersen onlar vız gelir.Bol bol soru çözmeye çalış.Unutma temelin ne kadar sağlamsa okadar iyi yerlere gelirsin.
    Ah,ahh İnşAllah başarıcam
  • 08-04-2010, 19:55:06
    #24
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah,ahh İnşAllah başarıcam
    ALLAH yardımcın olsun ; unutma temel-orta kat-tepe kat tepe kattanda izlersin herkezi
  • 08-04-2010, 19:55:48
    #25
    Üyeliği durduruldu
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH yardımcın olsun ; unutma temel-orta kat-tepe kat tepe kattanda izlersin herkezi
    Bi çıksam birdaha düşmem
  • 08-04-2010, 20:15:35
    #26
    Bilgisayardan ayrılamıyorsan onu kendi tarafına geçirebilirsin.

    Bilgisayardan ders çalışabilirsin, resimli ve detaylı anlatımlar çoğunlukta.

    Başka şekilde olmaz, nefsini tutamıyorsun belli.
  • 08-04-2010, 20:19:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayardan ayrılamıyorsan onu kendi tarafına geçirebilirsin.

    Bilgisayardan ders çalışabilirsin, resimli ve detaylı anlatımlar çoğunlukta.

    Başka şekilde olmaz, nefsini tutamıyorsun belli.
    Çoğu öğrencinin ortak derdi değilmi ? Aslında çok mantıklı bunuda deniyeceğim,kalem kağıt elimde gelenleri not alıyorum