• 08-04-2010, 18:51:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Malum lisedeyim artık... Kalmamak için çok çalışmak istiyorum.Şu aklı ve zekası olupta çalışmayan tiplerdeniz Çalışmak istiyorum durmadan aklım biyere ve PC ye kayıyor...Diyeceksinizki nefsini kontrol et.İşte bu noktada ne yapmalıyım.PC ye geçmiyorum ama aklım gidiyor...Ne yapmalıyım kesin bunu yaşayıp atlatmış abilerimiz vardır.Yardımlarınızı bekliyorum.
    Ve 1-2 soru:

    Sayısal Soruları Anlayamıyorum Ne Yapmalıyım?
    Sınava nasıl bir ortamda ve hangi yöntemler ile hazırlanılmalı?


    Teşekkürler.
  • 08-04-2010, 18:53:36
    #2
    Belli saatlerde bilgisayar başına geç ilk başlarda zamanı uzun tut (alışmak için) sonraları azaltırsın.
  • 08-04-2010, 18:54:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli saatlerde bilgisayar başına geç ilk başlarda zamanı uzun tut (alışmak için) sonraları azaltırsın.
    Bilgisayarı azalttım,pek oturmuyorum.Aklımı derse vermem için ne yapmalıyım
  • 08-04-2010, 18:57:25
    #4
    dershanende ortam varsa genelde hep orda kal ben sabah gider akşam çıkarım dershaneden o zaman azaltırsın işte
  • 08-04-2010, 19:13:54
    #5
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli saatlerde bilgisayar başına geç ilk başlarda zamanı uzun tut (alışmak için) sonraları azaltırsın.
    O zaman kendini bilgisayara programlıyor insan ben öyle yaptım sınıfta kaldım bir kere.
  • 08-04-2010, 19:17:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dershanende ortam varsa genelde hep orda kal ben sabah gider akşam çıkarım dershaneden o zaman azaltırsın işte
    Maalesef

    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman kendini bilgisayara programlıyor insan ben öyle yaptım sınıfta kaldım bir kere.
    Aman hocam ne yaptınız...Bu sene geçeyim yeter...Denicem ama.
  • 08-04-2010, 19:21:18
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-2 sorunun cevabını vereyim ;

    Sayısal anlamak zorunda değilsin..Sözele geçebilirsin..Tabi seviyorsan..Ben sözeldeyim mesela
  • 08-04-2010, 19:22:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 sorunun cevabını vereyim ;

    Sayısal anlamak zorunda değilsin..Sözele geçebilirsin..Tabi seviyorsan..Ben sözeldeyim mesela
    Lise 1
  • 08-04-2010, 19:27:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim, önce pc odandaysa hemen çıkart. Daha sonra lise 1'de illak bir bunalım dönemi geçireceksin. Herkeste olduğu gibi bunu profesörler bile açıkladı. Lise 1'i atlatırsan gerisi rahat. Eğer kalacak kadar kötü durumdaysan, bütünleme sınavlarını çok kolay soruyorlar onları kaçırmazsın. Girmemezlik yapma. Zaten sayısal derslerin kötüyse lise 2'de kendine göre bir bölüm seçersin..