• 08-04-2010, 20:19:58
    #28
    Günde 4 saat onu yaparım, sonra 2 saat bunu yaparım diye kendini kısıtlama bu çok yanlış.Robot olur çıkarsın.Kafanda yapacaklarını ayarla ama değer verme onlara.
  • 08-04-2010, 20:21:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 4 saat onu yaparım, sonra 2 saat bunu yaparım diye kendini kısıtlama bu çok yanlış.Robot olur çıkarsın.Kafanda yapacaklarını ayarla ama değer verme onlara.
    Doğru,bir süre ders çalışarak geçirdiğimde alışkanlık olacağını umuyorum.
  • 08-04-2010, 20:38:47
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ben lise 1'e kadar matematiği kötü olan bir öğrenciydim. ama fen grubu derslerim pekiyi derecesindeydi. sadece matematiği yapamıyordum. lise 2'ye geçtiğim sene, okuduğum lisenin matematik öğretmenlerinden biri ile özel ders konusunda anlaştık ve ben 2 sene boyunca özel ders aldım. sen de benzer şekilde özel ders alabilirsin.

    öte taraftan eğer hakikaten sayısal dersleri sevmiyorsan ve yapabileceğin konusunda bir ümidin yoksa, o zaman sözele geçmen elbette yararına olur.

    aklını meşgul eden herşeyden sıyrılman çok önemli. eğer sevgili muhabbeti varsa derhal bu defteri kapatmanı öneririm. bilgisayar dikkatini dağıtıyorsa, toparlayıp kaldırabilirsin.

    sözel ders - sayısal ders ayrımı yapmaksızın, ders çalışırken mutlaka not çıkarmak ve örnek çözümlere bakmak önemli. bunun faydasını lisede de gördüm, üniversitede de gördüm.
    ----------------------------------------------------------------
    sınava, büyük sınava hazırlanma konusuna gelince; ben hiç öyle oturup kitaplar dolusu test çözmedim. günde 1000 soru çözen tiplere hep imrenerek baktım. benim yaptığım şuydu: ben okul derslerine önem verirdim. hatta kimsenin önemsemediği kütüphanecilik, milli savunma gibi dersleri dahi ciddi ciddi oturup çalışırdım.

    diyeceksiniz ki soru çözmek önemli değil mi? evet, önemli. ama teorik kısmı bilmeden, robotlaşmışçasına ezbere soru çözmek ne kadar faydalı? okul derslerine çalışmanın bana yaptığı katkı burada kendini belli etti.

    neticede 2003 öss'de çukurova üniversitesi ekonometri bölümünü kazandım. şimdi ikinci üniversite için hazırlık yapıyorum...
  • 08-04-2010, 20:48:05
    #31
    Üyeliği durduruldu
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben lise 1'e kadar matematiği kötü olan bir öğrenciydim. ama fen grubu derslerim pekiyi derecesindeydi. sadece matematiği yapamıyordum. lise 2'ye geçtiğim sene, okuduğum lisenin matematik öğretmenlerinden biri ile özel ders konusunda anlaştık ve ben 2 sene boyunca özel ders aldım. sen de benzer şekilde özel ders alabilirsin.

    öte taraftan eğer hakikaten sayısal dersleri sevmiyorsan ve yapabileceğin konusunda bir ümidin yoksa, o zaman sözele geçmen elbette yararına olur.

    aklını meşgul eden herşeyden sıyrılman çok önemli. eğer sevgili muhabbeti varsa derhal bu defteri kapatmanı öneririm. bilgisayar dikkatini dağıtıyorsa, toparlayıp kaldırabilirsin.

    sözel ders - sayısal ders ayrımı yapmaksızın, ders çalışırken mutlaka not çıkarmak ve örnek çözümlere bakmak önemli. bunun faydasını lisede de gördüm, üniversitede de gördüm.
    ----------------------------------------------------------------
    sınava, büyük sınava hazırlanma konusuna gelince; ben hiç öyle oturup kitaplar dolusu test çözmedim. günde 1000 soru çözen tiplere hep imrenerek baktım. benim yaptığım şuydu: ben okul derslerine önem verirdim. hatta kimsenin önemsemediği kütüphanecilik, milli savunma gibi dersleri dahi ciddi ciddi oturup çalışırdım.

    diyeceksiniz ki soru çözmek önemli değil mi? evet, önemli. ama teorik kısmı bilmeden, robotlaşmışçasına ezbere soru çözmek ne kadar faydalı? okul derslerine çalışmanın bana yaptığı katkı burada kendini belli etti.

    neticede 2003 öss'de çukurova üniversitesi ekonometri bölümünü kazandım. şimdi ikinci üniversite için hazırlık yapıyorum...
    Başarınızı takdir ediyorum,4 senelik bir sevgilim var Ama kafa yormam oturmuş bir durumda.Fazlada ilgilenmem o konuyla.Sadece hafta sonları buluşmaları.Bizim okulda olmaması bu konuda + yön.Dediklerinizide not aldım.Teşekkürler.
  • 08-04-2010, 23:20:00
    #32
    kısık sesli müzik veya radyo olmadan kesinlikle çalışamam ben
  • 08-04-2010, 23:28:24
    #33
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısık sesli müzik veya radyo olmadan kesinlikle çalışamam ben
    Öyle aklıma girmiyor
  • 08-04-2010, 23:29:58
    #34
    www.ekolhoca.com 'dan tekrar yapabilirsin.
    Sesi biraz gariptir ama alışırsın.

    Ciddi gelirli sitelerin yoksa sitelerine içerik girme bir şey olmaz yazları bakarsın.
    Adsl'ini 4 gb kotalı yap.
    Sözele gitmemeni tavsiye ederim.Bir ayın sonunda soluğu müdür yardımcısının yanında aldım.
  • 09-04-2010, 00:20:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.ekolhoca.com 'dan tekrar yapabilirsin.
    Sesi biraz gariptir ama alışırsın.

    Ciddi gelirli sitelerin yoksa sitelerine içerik girme bir şey olmaz yazları bakarsın.
    Adsl'ini 4 gb kotalı yap.
    Sözele gitmemeni tavsiye ederim.Bir ayın sonunda soluğu müdür yardımcısının yanında aldım.
    Aa neden? Yabancı dil düşünüyorum.