HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 4 saat onu yaparım, sonra 2 saat bunu yaparım diye kendini kısıtlama bu çok yanlış.Robot olur çıkarsın.Kafanda yapacaklarını ayarla ama değer verme onlara.
Doğru,bir süre ders çalışarak geçirdiğimde alışkanlık olacağını umuyorum.