• 08-04-2010, 19:27:47
    #10
    Bilgisayar başında ne yapıyorsunuz ? Uğraşacak sitelerin varda , İçerik mi hazırlıyorsun ?

    Eğer böyle bi' durum varsa günün belli saatlerinde bunu yap. Mesela günde 4 saat siteler için zaman ayarla , Ilk 2 saatin sitelerinin içerikleri dışında yapacakların olsun. Daha sonra 1 - 2 saat dinlen , dışarı çık , Futbol oynuyorsan biraz oyna stres at. Ardından tekrar otur 2 saat sitelerinle baş başa kal ve içeriklerini hazırla.

    İçeriklerin bittiğinde kontrol etmek istediklerine bak ve bilgisayar başından kalk.
    Bundan sonrasında yorgunluğunu atmak istersen az uzan , Dinlen.. Uyumak istiyorsan saatte erkense birazdık kestir.
    Dinlenme molası bittikten sonra , Derslerine geç. Anlamadığın konu varsa birazcık tekrarla. Şahsen bugüne kadar bi' kere bile günlük olarak tekrar yapmış biri değilimdir bu gibi önerileri çok alıyorum ama takıldığım dersler olursa bakarım , Onun dışında pek nadirdir. Neyse , Sen de takıldığın dersler varsa biraz onlara bak , Yarın ki ders programından ödevi olan dersler varsa onları yap.

    Eğer hala zamanın varsa birazcık internette sörf yapabilirsin.

    Eğer sitelerim yok , Öyle MSN / R10 / Facebook ve diğer ortamlarda boş boş takılıyorum diyorsan Allah yardımcın olsun.
  • 08-04-2010, 19:30:50
    #11
    benim gibi bilgisayarı camdan aşağı atabilirsin. şahsen çok rahatım
  • 08-04-2010, 19:37:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar başında ne yapıyorsunuz ? Uğraşacak sitelerin varda , İçerik mi hazırlıyorsun ?

    Eğer böyle bi' durum varsa günün belli saatlerinde bunu yap. Mesela günde 4 saat siteler için zaman ayarla , Ilk 2 saatin sitelerinin içerikleri dışında yapacakların olsun. Daha sonra 1 - 2 saat dinlen , dışarı çık , Futbol oynuyorsan biraz oyna stres at. Ardından tekrar otur 2 saat sitelerinle baş başa kal ve içeriklerini hazırla.

    İçeriklerin bittiğinde kontrol etmek istediklerine bak ve bilgisayar başından kalk.
    Bundan sonrasında yorgunluğunu atmak istersen az uzan , Dinlen.. Uyumak istiyorsan saatte erkense birazdık kestir.
    Dinlenme molası bittikten sonra , Derslerine geç. Anlamadığın konu varsa birazcık tekrarla. Şahsen bugüne kadar bi' kere bile günlük olarak tekrar yapmış biri değilimdir bu gibi önerileri çok alıyorum ama takıldığım dersler olursa bakarım , Onun dışında pek nadirdir. Neyse , Sen de takıldığın dersler varsa biraz onlara bak , Yarın ki ders programından ödevi olan dersler varsa onları yap.

    Eğer hala zamanın varsa birazcık internette sörf yapabilirsin.

    Eğer sitelerim yok , Öyle MSN / R10 / Facebook ve diğer ortamlarda boş boş takılıyorum diyorsan Allah yardımcın olsun.
    Sitelerim var,onlara içerik sağlıyorum.Dedikleriniz çok hoş ve mantıklı hepsini bir bir deniyeceğim iyiki varsınız.Herkese çok teşekkürler.
  • 08-04-2010, 19:39:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    fmsporlive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim, önce pc odandaysa hemen çıkart. Daha sonra lise 1'de illak bir bunalım dönemi geçireceksin. Herkeste olduğu gibi bunu profesörler bile açıkladı. Lise 1'i atlatırsan gerisi rahat. Eğer kalacak kadar kötü durumdaysan, bütünleme sınavlarını çok kolay soruyorlar onları kaçırmazsın. Girmemezlik yapma. Zaten sayısal derslerin kötüyse lise 2'de kendine göre bir bölüm seçersin..
    PC odamda değil Allah'tan
  • 08-04-2010, 19:40:02
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanılmıyorsam bilgisayarın başında hiçbir iş yapmıyorsun.
    Eğer bilgisayarı bırakamıyorsan bilgisayarı kendinden uzak tutacaksın.Zaten asıl önemli olan tam bilgisayarı açacakken açmaman bunu yaparsan devamı gelir.

    Sayısal soruları çözebilmen için;
    Önce konuyu iyi bilmelisin.Konuyu tekrar et veya öğren daha sonra çözümlü örneklere göz at ve son olarak test çöz.

    Sayısal dersler için hiçbir zaman sınav kaygın olmamalı zaten olsa bile son günde ne kadar şey anlayabilirsinki?
    Yapman gereken sayısal dersler için düzenli olarak test çözmen.
    Sözel dersleri bilmiyorum zamanında onlara bende çalışmıyordum

    Başarılar
  • 08-04-2010, 19:41:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılmıyorsam bilgisayarın başında hiçbir iş yapmıyorsun.
    Eğer bilgisayarı bırakamıyorsan bilgisayarı kendinden uzak tutacaksın.Zaten asıl önemli olan tam bilgisayarı açacakken açmaman bunu yaparsan devamı gelir.

    Sayısal soruları çözebilmen için;
    Önce konuyu iyi bilmelisin.Konuyu tekrar et veya öğren daha sonra çözümlü örneklere göz at ve son olarak test çöz.

    Sayısal dersler için hiçbir zaman sınav kaygın olmamalı zaten olsa bile son günde ne kadar şey anlayabilirsinki?
    Yapman gereken sayısal dersler için düzenli olarak test çözmen.
    Sözel dersleri bilmiyorum zamanında onlara bende çalışmıyordum

    Başarılar
    Sözelim full 5'te işte sayısal
  • 08-04-2010, 19:43:17
    #16
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözelim full 5'te işte sayısal
    Yanılmıyorsam Lise 1 de Edebiyat - Tarih - Dil ve Anlatım bu üçünden 1 almıştım.Sonra zar zor kurtardım.
    Senle ben ters düşüyoruz.Ama saısal tavsiyelerimi kullanabilirsin.
  • 08-04-2010, 19:44:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılmıyorsam Lise 1 de Edebiyat - Tarih - Dil ve Anlatım bu üçünden 1 almıştım.Sonra zar zor kurtardım.
    Senle ben ters düşüyoruz.Ama saısal tavsiyelerimi kullanabilirsin.
    Hepsini deniyeceğim,bu arada Yabancı Dil bölümünde sayısal dersler yok dimi
  • 08-04-2010, 19:44:46
    #18
    Modemin yanına gidiyorsun .Sonra arkasındaki kabloların hepsini çıkarıp ardından pencereyi açıyorsun.Sonra besmeleni çekip , fırlatıyorsun alabildiğince uzağa.

    Ben bu yöntemden başkasını uygulamadım