Modemin yanına gidiyorsun .Sonra arkasındaki kabloların hepsini çıkarıp ardından pencereyi açıyorsun.Sonra besmeleni çekip , fırlatıyorsun alabildiğince uzağa.

Ben bu yöntemden başkasını uygulamadım