Bilgisayar başında ne yapıyorsunuz ? Uğraşacak sitelerin varda , İçerik mi hazırlıyorsun ?
Eğer böyle bi' durum varsa günün belli saatlerinde bunu yap. Mesela günde 4 saat siteler için zaman ayarla , Ilk 2 saatin sitelerinin içerikleri dışında yapacakların olsun. Daha sonra 1 - 2 saat dinlen , dışarı çık , Futbol oynuyorsan biraz oyna stres at. Ardından tekrar otur 2 saat sitelerinle baş başa kal ve içeriklerini hazırla.
İçeriklerin bittiğinde kontrol etmek istediklerine bak ve bilgisayar başından kalk.
Bundan sonrasında yorgunluğunu atmak istersen az uzan , Dinlen.. Uyumak istiyorsan saatte erkense birazdık kestir.

Dinlenme molası bittikten sonra , Derslerine geç. Anlamadığın konu varsa birazcık tekrarla. Şahsen bugüne kadar bi' kere bile günlük olarak tekrar yapmış biri değilimdir bu gibi önerileri çok alıyorum ama takıldığım dersler olursa bakarım , Onun dışında pek nadirdir. Neyse , Sen de takıldığın dersler varsa biraz onlara bak , Yarın ki ders programından ödevi olan dersler varsa onları yap.
Eğer hala zamanın varsa birazcık internette sörf yapabilirsin.
Eğer sitelerim yok , Öyle MSN / R10 / Facebook ve diğer ortamlarda boş boş takılıyorum diyorsan Allah yardımcın olsun.