Kardeşim, önce pc odandaysa hemen çıkart. Daha sonra lise 1'de illak bir bunalım dönemi geçireceksin. Herkeste olduğu gibi bunu profesörler bile açıkladı. Lise 1'i atlatırsan gerisi rahat. Eğer kalacak kadar kötü durumdaysan, bütünleme sınavlarını çok kolay soruyorlar onları kaçırmazsın. Girmemezlik yapma. Zaten sayısal derslerin kötüyse lise 2'de kendine göre bir bölüm seçersin..