dershanende ortam varsa genelde hep orda kal ben sabah gider akşam çıkarım dershaneden o zaman azaltırsın işte
Maalesef
O zaman kendini bilgisayara programlıyor insan ben öyle yaptım sınıfta kaldım bir kere.
Aman hocam ne yaptınız...Bu sene geçeyim yeter...Denicem ama.