profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belli saatlerde bilgisayar başına geç ilk başlarda zamanı uzun tut (alışmak için) sonraları azaltırsın.
O zaman kendini bilgisayara programlıyor insan ben öyle yaptım sınıfta kaldım bir kere.