Merhabalar,
Malum lisedeyim artık...

Kalmamak için çok çalışmak istiyorum.Şu aklı ve zekası olupta çalışmayan tiplerdeniz

Çalışmak istiyorum durmadan aklım biyere ve PC ye kayıyor...Diyeceksinizki nefsini kontrol et.İşte bu noktada ne yapmalıyım.PC ye geçmiyorum ama aklım gidiyor...Ne yapmalıyım kesin bunu yaşayıp atlatmış abilerimiz vardır.Yardımlarınızı bekliyorum.
Ve 1-2 soru:
Sayısal Soruları Anlayamıyorum Ne Yapmalıyım?
Sınava nasıl bir ortamda ve hangi yöntemler ile hazırlanılmalı?
Teşekkürler.