Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modemin yanına gidiyorsun .Sonra arkasındaki kabloların hepsini çıkarıp ardından pencereyi açıyorsun.Sonra besmeleni çekip , fırlatıyorsun alabildiğince uzağa.

Ben bu yöntemden başkasını uygulamadım
Hehe güzel yöntem Denemek istemiyorum Nefisimi yenmek daha iyi olucak Allah'ın izni ile.