Modemin yanına gidiyorsun .Sonra arkasındaki kabloların hepsini çıkarıp ardından pencereyi açıyorsun.Sonra besmeleni çekip , fırlatıyorsun alabildiğince uzağa.
Ben bu yöntemden başkasını uygulamadım
Hehe güzel yöntem

Denemek istemiyorum

Nefisimi yenmek daha iyi olucak Allah'ın izni ile.