sayısalda sorun var diye üzerine gitmezsen ; dağ gibi olur.Sana tek önerim daha erken.Lise 1 den temelini sağlam at.Al konu anlatımlarını üzerine git.Üzerine gitmezsen bu iş olmaz.Yazarak çalış sürekli.Çözümlü sorulara bak.Şimdi şöylede diyebilirsin ; teste geçiyorum,çözemiyorum.İşte buradada devreye bol soru çözersen onlar vız gelir.Bol bol soru çözmeye çalış.Unutma temelin ne kadar sağlamsa okadar iyi yerlere gelirsin.