Bende lise 1 ' deyim.. ilk dönem Allah'a şükür teşekkür aldım derslerim iyi yani.. bu 2. dönem bana birşeyler oldu ama hiç ders çalışasım gelmiyor bahar geldi diyemi nedir :S yinede notlarımda bir düşüş yaşamadım iyiki..