Bilgisayardan ayrılamıyorsan onu kendi tarafına geçirebilirsin.
Bilgisayardan ders çalışabilirsin, resimli ve detaylı anlatımlar çoğunlukta.
Başka şekilde olmaz, nefsini tutamıyorsun belli.
Çoğu öğrencinin ortak derdi değilmi ?

Aslında çok mantıklı bunuda deniyeceğim,kalem kağıt elimde gelenleri not alıyorum