Konu
Ders Ders Ders Çalışma Yöntemleriniz...
08-04-2010, 19:49:21
#21
MertoziS
Üyeliği durduruldu
By_vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende lise 1 ' deyim.. ilk dönem Allah'a şükür teşekkür aldım derslerim iyi yani.. bu 2. dönem bana birşeyler oldu ama hiç ders çalışasım gelmiyor bahar geldi diyemi nedir :S yinede notlarımda bir düşüş yaşamadım iyiki..
Aman dikkat et hocam...