• 15-02-2010, 13:36:02
    #64
    pejodan şaşma ilk ve tek sürdüğüm araç
  • 15-02-2010, 13:41:00
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pejodan şaşma ilk ve tek sürdüğüm araç
    Al işte. Hem diyosun kullandığım ilk ve tek araç hemde diyosun ki şaşma! nasıl oluyo bu ?
  • 15-02-2010, 16:54:53
    #66
    benim hayalimin arasinda opel astra gtc var ama bu eski modeli ama yinede astra diyorum... hem parça bakımından sanırsam pejodan iyi...
  • 15-02-2010, 17:51:25
    #67
    geçen yıl bu zamanlar aynı model ve fiyat aralıklarında bende araba arıyordum ve 3 araba arasında kalmıştım. Astra HB,Ford Focus HB ve Peugeot .gerçekten çok araştırdım. internet olsun , kullananlar olsun .. Bir kere peugeot çok narin bir araba ve bizim ülke yollarına göre değil, duyduğum kadarıyla parçası opel e göre pahalı ve dayanıksız, bir de 307 lerin sürümü konusunda birçok eleştiri duydum sert araba yani. 307 den bu nedenlerden vazgeçmiştim .zaten 2003-2004 modellerinin opelin 2000-2001 modellerinin fiyatlarıyla aynı olması opelin daha çok tutuluyor olduğu anlamına geliyor. Focus tanda fazla yakıt harcaması sebebiyle vazgeçmiştim. Sonuç olarak 2000 model temiz bir opel astra buldum ve aldım.1 yıldır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Sürüşü gerçekten çok rahat. Bir de sana tavsiyem bu tip araç alırken benzinli al lpg li araç alma. Taktırmak istiyorsan daha sonra kendin taktır.Motor ömrü için. Ben bu özelliklere dikkat etmiştim. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • 15-02-2010, 17:52:47
    #68
    Üyeliği durduruldu
    konu dışı olur muy bilmiyorum ama "opel insignia" görüntüsü cok hoş duruyo. paranız yetiyorsa alın bence.
  • 15-02-2010, 18:27:19
    #69
    2 seneden fazla 307 kullandım ve 1 ay önce sattım.Eğer 307 nin problemlerini razıyım olsun derseniz alın ama altından kalkabilirseniz. yoksa görünüş pek önemli değil diyosanız opel alın.ama bence 2003 yada 2004 honda civic en mantıklısı.
  • 15-02-2010, 22:37:33
    #70
    honda civic fiyatlarına bakalım birde ozaman. bu gidişle biz araba alamıcaz heee
  • 15-02-2010, 22:41:49
    #71
    Opel marka için model için başkad seçebilirsiniz 307 küçük araba ağır olsun güzel olsun opel
  • 15-02-2010, 22:41:50
    #72
    Opel Astra cd kullanıyoruz arabanın içi geniş rahat aile arabası diyebilirim he genç arabası olamaz mı olur arkadaşlarınla gezmek için rahat olur.Biraz da renk olarak senin gözüne kalmış.