geçen yıl bu zamanlar aynı model ve fiyat aralıklarında bende araba arıyordum ve 3 araba arasında kalmıştım. Astra HB,Ford Focus HB ve Peugeot .gerçekten çok araştırdım. internet olsun , kullananlar olsun .. Bir kere peugeot çok narin bir araba ve bizim ülke yollarına göre değil, duyduğum kadarıyla parçası opel e göre pahalı ve dayanıksız, bir de 307 lerin sürümü konusunda birçok eleştiri duydum sert araba yani. 307 den bu nedenlerden vazgeçmiştim .zaten 2003-2004 modellerinin opelin 2000-2001 modellerinin fiyatlarıyla aynı olması opelin daha çok tutuluyor olduğu anlamına geliyor. Focus tanda fazla yakıt harcaması sebebiyle vazgeçmiştim. Sonuç olarak 2000 model temiz bir opel astra buldum ve aldım.1 yıldır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Sürüşü gerçekten çok rahat. Bir de sana tavsiyem bu tip araç alırken benzinli al lpg li araç alma. Taktırmak istiyorsan daha sonra kendin taktır.Motor ömrü için. Ben bu özelliklere dikkat etmiştim. Umarım yardımcı olabilmişimdir.