• 14-02-2010, 02:49:09
    #28
    Opel Astra
  • 14-02-2010, 06:32:50
    #29
    pejo 307 çok güzel
  • 14-02-2010, 07:23:39
    #30
    pejo 106 yada 206 GTI
  • 14-02-2010, 11:13:43
    #31
    307 al bide üstüne döşe allah diyorum sana
  • 14-02-2010, 12:03:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Peugeot'ların 2 . eli yok. Satamazsın ya da zor satarsın.
    Alacan modluyacan.Keyfine bakacan.
    Astra'nın piyasasını bilmiyorum o da arkası biraz tipsin=)
  • 14-02-2010, 12:11:14
    #33
    Opel hakkında pek bilgim yok ama Peugeot ve Citroen için genel olarak masrafı az arabalar diyebilirim. Tek kusurları hiç ummadığın bir zamanda olmayacak bi yerinin bozulmasıdır. Cam suyu fiskiyesi, korna, denge çubuğunun kırılması vs. Bunun dışında iç sesler 'tıkırtılar' da eksik olmaz. Ha bir de ilk çıkan Peugeot 307'lerin yürüyen aksamında ve egsozlarında pas sorunu vardı. Alacaksan mutlaka aracı oto-liftte kaldırıp incele. Değişmesi gereken parçaları tespit ettir, fiyatı düşürt
  • 14-02-2010, 12:15:45
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seni üzmek istemem ama ikisi de değil. sebep öğrenmek istersen pm at,detaylı açıklarım.
  • 14-02-2010, 12:21:38
    #35
    Bende opel astra classic hb var 1.4 16valf olanında hem az yakar hemde çabuk kaçar tavsiye ederim kesinlikle.
  • 14-02-2010, 12:30:11
    #36
    astra al bence.