opel diyenler sadece opel diyor.
ama pejo diyenler güzel bir açıklama yapıyorlar

ama herkesin yorumunada tşkler... gönlüm pejoya gittikçe kayıyor.
daha yeni daha çok aparatı olan bir arabaya binmek sanırım daha zevkli olur.
84
●13.197

öyle bir karar verdik . bakalım hayırlısı.