• 14-02-2010, 20:38:43
    #46
    arda arkadaşım bende seninle aynı görüşteyim.
    opel diyenler sadece opel diyor.
    ama pejo diyenler güzel bir açıklama yapıyorlar
    ama herkesin yorumunada tşkler... gönlüm pejoya gittikçe kayıyor.
    daha yeni daha çok aparatı olan bir arabaya binmek sanırım daha zevkli olur.
  • 14-02-2010, 20:39:00
    #47
    Opel Vectra bizde, Alman montajlı kırmızı Astra Classic dayımda var. Her yönüyle memnunuz, ama arada da teknoloji değiştirmek gerekiyor Ama Türk montajlısını değil de Alman montajlısını bulabilirseniz süper olur
  • 14-02-2010, 20:48:23
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Peugeot 307 tavsiye ederim.
    Hatta R10dan bir arkadaş satıyordu.
    http://www.sahibinden.com/sifirdan_f...XQQdisplayitem
  • 14-02-2010, 21:44:51
    #49
    Annemde pejo var 2004 model, çok yakıyor benzinli. Kapı kolları falan ufak tefek arızaları çok oluyor. Yol tutuşu, kullanım kolaylığı falan ise hoşuma gidiyor. OPel i bilmiyorum ama baya eskiymiş. Pejo hala yeni gibi duruyor.
  • 14-02-2010, 22:45:47
    #50
    pejo'dan şaşma.kendimde bir pejocu olarak söylüyorum bunu.
  • 14-02-2010, 23:01:44
    #51
    Royal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peugeot 307 tavsiye ederim.
    Hatta R10dan bir arkadaş satıyordu.
    http://www.sahibinden.com/sifirdan_f...XQQdisplayitem
    bu yeni kasa ya ben eski kasasını alıcam 24 milyar bu arabaya vericeğime yeni kasa opel astra alırım.
    ama 17 milyara astra yerine eski kasa 307 alırım öyle bir karar verdik . bakalım hayırlısı.
  • 14-02-2010, 23:04:31
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Peugeot 307
  • 14-02-2010, 23:32:34
    #53
    Peugeot'ut ile opel'i yan yana koy ve ikisininde kaputlarına vur, birinden tin diye ses gelecek diğerinden tok diye ses gelecek,

    Her yönüyle Opel

    Not: sadece bu ikisi arasında Opel
  • 14-02-2010, 23:33:50
    #54
    Hangi Modeli Alalım, Kaç Kişi Hangi Arabayı Seçti.
    Son Durum;

    Opel Astra Classic : 13 Kişi dedi.

    Pejo 307: 17 Kişi dedi.

    pejo farkı açtı