Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
84
●13.197
- 16-02-2010, 01:36:44öyle bir fabrika hatası olduğunu sen mi buldun yoksa firma açıklama filanmı yaptı ?
bu arabaların seri üretimine başlanmadan önce ne testlerden geçtiğini biliyorsundur elbet.
yorumun enteresan geldide.
bende yorum yapmak istedim.
eyv. tşkler yinede. - 16-02-2010, 17:54:342 üst kasasına param yetse zaten direk onu alırım hacım.
yeni kasalar 25 civarında.
bu arada yorum içinde tşkler.
kararımı yavaş yavaş 307de kılmaya başlıyorum sanırımm. - 18-02-2010, 03:57:04timsah yorum için tşkler... bakalım bu hafta sonu birde pazara gidicem inş.
ama şimdilik pejo aklıma yattı. ilk başlarda astra diyordumda araba çok yaşlı içi filan çok eski geliyor gözüme pejoju görünce hemde ikiside aynı fiyat olunca
- 18-02-2010, 16:19:26bir arkadaşın önerisi üzere opel astranın resmi değiştiril. daha düzgün bir resim eklendi. tşkler.