timsah yorum için tşkler... bakalım bu hafta sonu birde pazara gidicem inş.
ama şimdilik pejo aklıma yattı. ilk başlarda astra diyordumda araba çok yaşlı içi filan çok eski geliyor gözüme pejoju görünce hemde ikiside aynı fiyat olunca